Vodafone Storm
Cliënten sneller helpen - en beter
Maak uw zorgorganisatie optimaal bereikbaar met Vodafone Storm. Patiënten en cliënten, maar ook medewerkers en partners verwachten niets minder dan een drempelloze, persoonlijke ervaring. Hieronder vatten we samen hoe Vodafone Storm de zorgsector hierbij kan helpen.
Op deze pagina
Een samenvatting van wat Vodafone Storm voor de zorg kan betekenen.
Uw zorgorganisatie optimaal bereikbaar
Een cloudgebaseerde, omnichannel klantcontactoplossing zoals Vodafone Storm biedt de oplossing voor optimaal klantcontact. Alle kanalen zijn gebundeld in één overzichtelijke interface, en altijd en overal toegankelijk vanaf elk apparaat.
Zo beschikt u steeds over een betrouwbaar klantcontactcenter dat zich aanpast aan de eisen en wensen van uw zorgorganisatie – nu én in de toekomst. Met Vodafone Storm voor de zorg realiseert u voor iedereen een gepersonaliseerde ervaring, omdat uw medewerkers alle cliëntgegevens bij de hand hebben.
Mensen kunnen bovendien zelf het contactkanaal van hun voorkeur aangeven, of dit nu telefoon, e-mail, webchat of social media betreft. Omdat een dergelijke oplossing schaalbaar is, kunt u steeds flexibel meebewegen met groei of krimp.
Download de summary
Kortom, met Vodafone Storm heeft u een totaaloplossing in handen waarmee u iedereen, zowel intern als extern, kunt laten profiteren van optimale bereikbaarheid op elk gewenst moment van de dag. En dat alles in eigen beheer.
Wilt u graag meer hierover weten? Download dan nu onze management summary over Vodafone Storm voor de zorgsector.