Ontvang 6 maanden gratis Apple Music en 3 maanden gratis Apple TV+
Ontdek muziek die speciaal voor jou is uitgekozen, check wereldwijd hitlijsten en luister naar de favoriete nummers van je vrienden. Geniet altijd en overal van de beste sounds. Ontvang nu 6 maanden gratis Apple Music bij aanschaf van je nieuwe iPhone.
Bekijk hier alle voorwaarden.
Bij aankoop van een iPhone bij Vodafone ontvang je nu 3 maanden gratis Apple TV+. De Apple TV-app staat standaard geinstalleerd op je telefoon en geeft je toegang tot de leukste films en series. Geniet van volop entertainment op je nieuwe telefoon, waar je ook bent.
Bekijk hier alle voorwaarden.
iPhone 13 Pro Max: dit moet je weten
- 120 Hz Retina XDR beeldscherm, snelle chip én 5G
- Kleinere notch, grootste accu en beeldscherm
- De beste foto's op iPhone met het pro-camerasysteem
- Maak video's in cinematic mode
De iPhone 13 Pro Max bij Vodafone
Ga je voor het beste van het beste, de crème de la crème, de absolute wereldtop in smartphoneland? Dan is er natuurlijk maar één iPhone die bij je past, de iPhone 13 Pro Max.
De iPhone 13 Pro Max heeft het grootste beeldscherm (6,7-inch, nu met hogere refreshrate), de meeste opslag (kies tussen 128 GB, 256 GB, 512 GB of het gigantische 1024 GB) en de grootste accu in een iPhone ooit.
Al deze eigenschappen samen zorgen voor de beste ervaring met de nieuwe Cinematic Mode. Hiermee laat je de iPhone 13 Pro Max zelf focussen op wat je filmt en kun je achteraf nog diverse hippe functies toevoegen. Zo zien de video's op de iPhone 13 Pro Max er altijd scherp, in focus en uiterst professioneel uit.
De iPhone 13 Pro Max-telefoons beschikken natuurlijk ook over 5G. Apps downloaden, gamen en streamen gaat soepel en vliegensvlug met het snelle internet van Vodafone.
De nieuwe iPhone 13 Pro Max is onderdeel van de iPhone 13-reeks. Binnen deze reeks zijn ook de iPhone 13, de iPhone 13 Pro en de iPhone 13 mini uitgebracht. Zo is er voor iedere iPhone liefhebber dit jaar wat wils.
De iPhone 13 Pro Max heeft opnieuw het grootste beeldscherm binnen de 13-serie. Het beeldscherm van 6,7-inch is een OLED XDR Retina display. Apple fans weten dat dit de best mogelijke kleuren weergeeft met fantastische contrastrijke beelden.
Daarnaast heeft de iPhone 13 Pro Max nu een ProMotion beeldscherm. De iPhone ververst zichzelf tussen de 30 Hz en 120 Hz voor extra vloeiende beelden, afhankelijk van de content die je bekijkt. Video's kijken, gamen en door websites scrollen zag er nog nooit zo soepel en strak uit.
Ook qua vormgeving is de iPhone 13 Pro Max weer helemaal up-to-date. De notch (de inkeping bovenin het scherm) waarin de sensoren voor face-ID, de selfiecamera en de microfoon zitten is bijna een kwart kleiner geworden voor nog meer schermruimte.
Dit alles wordt aangestuurd door de vernieuwde razendsnelle Bionic A15 chip. Die 4K foto's en video's maak je zonder hapering en bewerk je alsof het niets is. En dan hebben we het nog niet eens gehad over de waterdichte IP-68 certificering, eSIM, iOS15, 5G... Kortom, met de iPhone 13 Pro Max haal je het allerbeste van Apple in huis.
iPhone 13 Pro Max video review
Wat kun je verwachten van de iPhone 13, iPhone 13 Pro, iPhone 13 Pro Max en iPhone 13 Mini?
iPhone 13 Pro specificaties
Blijf gaan met 5G
Ervaar met de iPhone 13 de mogelijkheden van 5G op het razendsnelle 5G-netwerk van Vodafone.
Strak en solide design
Het vertrouwde design met 6,7-inch beeldscherm. Nu met kleinere notch en met extra vloeiend ProMotion scherm.
Verbeterde camera's
Met de iPhone 13 Pro Max maak je de meest veelzijdige foto's. Van nachtfotografie tot veelzijdige zoom- en macrofoto's. De iPhone 13 Pro Max doet het allemaal.
Grotere accu
De iPhone 13 Pro Max heeft een grotere accu en een zuinigere chip. Hiermee gaat hij tot 2,5 uur langer mee dan de iPhone 12 Pro.
Razendsnel door A15
De A15 Bionic chip, het brein achter de iPhone 13, is tot 50% sneller dan andere telefoons. Slim, snel en superzuinig!
Meer opslag
Nooit meer ruimte tekort? De iPhone 13 Pro komt met opslag van 128 GB, 256 GB, 512 GB of maar liefst 1024 GB opslag.
Besturingssysteem en geheugen | |
Besturingssysteem (meegeleverd) | iOS 15 |
Opslag | 128 GB, 256 GB, 512 GB of 1024 GB |
Werkgeheugen | 6 GB |
Opslag uitbreidbaar | - |
Processor | A15 Bionic Chip |
Scherm en grootte | |
Afmeting toestel | 160.8 x 78.1 x 7.65 mm |
Afmeting scherm diagonaal | 6,7 inch |
Scherm eigenschappen | XDR Oled 120Hz |
Gewicht | 238 gram |
Materiaal achterkant | Geborsteld staal |
Aansluitingen | Lightning |
Waterbestendig | IP68 |
Vergrendelingsopties | Face-ID |
Camera | |
Selfiecamera | 12MP, 4K 60 fps video |
Camera's achter | 12MP groothoek 12MP ultragroothoek 12MP zoomlens |
Extra camera opties | Nachtmodus Cinematic Mode 3x optisch inzoomen Macrofotografie |
Accu | |
Capaciteit | 4325 mAh |
Draadloos laden | 15W |
Snelladen | Tot 50% in 30 min. |
Connectiviteit | |
4G | ja |
5G | ja |
Wifi | 6 |
Simkaart type | nano |
Dual Sim | ja |
eSIM | ja |
iPhone 13 Pro Max met ProMotion beeldscherm
Dankzij het ProMotion beeldscherm kan de iPhone 13 Pro Max deze tot wel 120 keer per seconde verversen. Ideaal bij het scrollen door tekst en apps. Pro-gamers zullen deze snelheid ook merken bij het afspelen van games, de iPhone 13 Pro Max reageert tot 2x zo snel op je aanrakingen.
Welke kleur iPhone wil je hebben?
De iPhone 13 Pro Max wordt geleverd in vijf stijlvolle kleuren. Hierbij zitten de klassiekers graffiet grijs, zwart of zilver. Wil je een keertje wat anders? Dan is de iPhone 13 Pro ook leverbaar in de nieuwe kleuren Sierra blauw en alpengroen.
Cinematic mode
De A15 Bionic chip is dit jaar weer een stukje sneller en zuiniger. Deze supersnelle processor is nu ook in staat om video's in Cinematic Mode op te nemen. Schiet je video's in 4K met autofocus en diverse slimme technieken om al je favoriete momenten achteraf nog bij te werken. Ontdek de filmregisseur in jezelf!
Welke iPhone past bij jou?
Verschillende groottes, andere camera's en natuurlijk verschillende prijzen. Er valt binnen de iPhone 13-serie genoeg te kiezen. Bekijk alle iPhone 13-modellen, of check wat we nog meer van Apple voor je in ons assortiment hebben.
Dit zit er in de doos: precies genoeg
Als je jouw favoriete telefoon uit de iPhone 13 serie bestelt, ontvang je een doos zonder oordopjes en met alleen een usb-laadkabel. Apple streeft ernaar om volledig CO₂‑neutraal te zijn in 2030. Het merk werkt zoveel mogelijk met gerecyclede en hernieuwbare materialen voor zowel producten als verpakkingen. Met die gedachte gaat Apple ervan uit dat iPhone liefhebbers zelf nog accessoires in hun bezit hebben die goed hergebruikt kunnen worden.
3 maanden gratis Apple TV+ cadeau bij je nieuwe iPhone
Bij aankoop van de iPhone 13 bij Vodafone ontvang je nu 3 maanden gratis Apple TV+. De Apple TV-app staat standaard geinstalleerd op je telefoon en geeft je toegang tot de leukste films en series. Geniet van volop entertainment op je nieuwe telefoon, waar je ook bent.
Is de iPhone 13 Pro Max wat voor jou?
Ben je er uit of de iPhone 13 Pro Max iets voor jou is, helemaal top! Nog niet helemaal zeker van je keuze? Wij leggen de andere iPhones voor je naast elkaar.
Bekijk onze Apple telefoons
Zie je door de bomen het bos niet meer? Check dan alle beschikbare iPhones in éé overzicht
Alles over de iPhone 13 series
Bestellen
Veelgestelde vragen over de iPhone 13 Pro Max
Alle modellen zijn leverbaar. Wij leveren op volgorde van bestelling: heb je als eerste besteld, dan ontvang je ook als eerste je toestel. Bekijk hier onze up-to-date lijst met iPhone 13 levertijden.
De iPhone 13 Pro Max is beschikbaar in de kleuren graffiet, goud, blauw, groen en zwart.
De iPhone 13 Pro en iPhone 13 Pro Max hebben een ander formaat. De iPhone 13 Pro heeft een beeldscherm van 6,1-inch, de iPhone 13 Pro Max heeft een beeldscherm van 6,7-inch. Ook is de accu in de iPhone 13 Pro Max nog weer wat groter. Verder lijken beide telefoons erg op elkaar, met dezelfde snelle chip, opslagmogelijkheden, kleuren en camera's.
Voor alle andere verschillen tussen de iPhone 13 toestellen, bekijk onze iPhonevergelijkingspagina.
Jazeker! Alle iPhone 13 telefoons hebben 5G. Om 5G te kunnen gebruiken, heb je drie dingen nodig: het 5G-netwerk, een 5G-abonnement en een 5G-toestel. Al onze abonnementen hebben standaard 5G, dus nieuwe en bestaande klanten mét een iPhone 13 toestel gebruiken nu automatisch 5G. Lees hier alles over 5G.
Nee, je krijgt bij je nieuwe iPhone 13 alleen een usb-laadkabel, geen adapter en oordoppen. Apple streeft ernaar om volledig CO₂‑neutraal te zijn in 2030. Het merk werkt zoveel mogelijk met gerecyclede en hernieuwbare materialen voor zowel producten als verpakkingen. Met die gedachte gaat Apple ervanuit dat iPhone liefhebbers zelf nog accessoires in hun bezit hebben die goed hergebruikt kunnen worden. Toch oordopjes, een oplader of een MagSafe hoesje nodig? Bekijk alle iPhone 13 producten in onze accessoireshop.
iPhone 13 Pro Max (6,7 inch): 16,96 cm met schermformaat 16,08 x 7,81 cm
De iPhone 13 varieert van ruime opslag tot een mega intern geheugen voor al je apps, foto’s, video’s, games en films.
Bij iPhone 13 Pro en 13 Pro Max heb je keuze uit 128 GB, 256 GB, 512 GB of maar liefst 1024 GB.
De iPhone 13 serie zijn zeer goed bestand tegen water en stof. Ze hebben allemaal een IP68-certificering, waarbij de toestellen tot 30 minuten waterbestendig zijn bij een diepte tot 6 meter.
De iPhone 13 heeft een A15-chip als brein. Een meesterbrein kun je wel zeggen. Deze opvolger van de A14-processor maakt een flinke stap in performance en is 50% sneller dan alle andere smartphone CPU’s.
Net als bij voorgaande modellen kun je bij iPhone 13 gebruikmaken van de dual-sim functie. Oftewel, je kan twee telefoonnummers gebruiken op één toestel. Handig als je voor zakelijk en privé ander telefoonnummer gebruikt.
Lees hoe het werkt en welke toestellen nog meer dual-sim hebben.
Je kunt de iPhone 13-modellen ook bestellen met eSIM: een digitale simkaart. Je hebt dan geen gewone simkaart meer nodig om te bellen of internetten, want deze is al ingebouwd in je telefoon. Met eSIM schakel je eenvoudig tussen twee telefoonnummers, heb je geen geklooi meer met het wisselen van plastic simkaarten én… het is ook nog beter voor het milieu. Win-win!
Veelgestelde vragen
Als je graag onbeperkt wilt bellen en sms’en zonder extra kosten, ga dan voor een Red abonnement. Wil je vooral bereikbaar zijn, dan is een voordelig Start abonnement perfect voor jou.
Je sluit een nieuwe abonnement af voor 1 of 2 jaar, als je contractsperiode voorbij is kun maandelijks opzeggen. Echter, als je je abonnement opzegt voordat je contract is afgelopen, dan berekenen we een afkoopsom. Je betaalt dan de resterende maanden van je abonnement in één keer af.
Wil je Red Together voor een extra persoon aanvragen? Dat kan! Dit heet Red Together Extra.
De beheerder die een Red Together abonnement afgesloten heeft, vraagt de simkaart aan via de Vodafone & Ziggo app. Dat kan ook met nummberbehoud.
Ben je al klant bij Vodafone? Dan koppelt de beheerder een extra groepslid in de Vodafone & Ziggo app. Dit kan zónder aansluitkosten en is maandelijks opzegbaar.
Wil je in één keer een Red Together abonnement aanvragen voor meerdere personen? Kies dan bij het afsluiten van je abonnement (Sim Only of met een telefoon) voor Red Together en voeg je extra groepsleden toe bij Red Together Extra.
Heb je vragen, bel ons dan op dit nummer: 0800-2266789 (Ma t/m vr: 08.00 - 20.00 uur Za: 09.00 - 20.00 uur Zo: 09.00 - 18.00 uur)
Het standaard buitenbundeltarief voor bellen is € 0,25 per minuut. Het standaard buitenbundeltarief voor data is € 2 per 200MB.
Alle gesprekken worden afgerekend per seconde. Mobiel internet binnen je bundel rekenen we af per KB. Voor mobiel internet buiten je bundel betaal je per 200MB.
0800 en 116-nummers zijn gratis. Telefoonnummers die beginnen met 084, 085, 087, 088, 0900, 0906, 0909, 14, 18 en servicenummers vallen buiten je bundel. Hier betaal je extra kosten voor.
Bekijk hier alle tarieven en voorwaarden.
Zodra je 80% van je databundel of belbundel hebt verbruikt, sturen wij je een sms’je ter informatie. Is je databundel helemaal op? Dan krijg je nog een sms.
Wil je meer data? Of ga je op reis en wil je meer mogelijkheden? Dan pas je je abonnement en bundel in de meeste situaties eenvoudig aan via My Vodafone, ook als je contract nog loopt.
Je kunt kiezen uit een 3-in-1 simkaart of eSIM. De 3-in-1 simkaart past in alle telefoons. Deze bevat een normale, een micro- en een nano-simkaart in één. Je drukt de simkaart die in jouw toestel past heel makkelijk uit de plastic kaart. eSIM wordt alleen door de nieuwste smartphones ondersteund.
Een losse telefoon koop je bij een Vodafone-winkel bij jou in de buurt. Wil je telefonisch een toestel bestellen? Bel dan 0800-0560.
Jazeker! Met de Vodafone Inruildeals kan je je oude toestel inruilen. Benieuwd wat jouw toestel nog waard is? Check hier de waarde of kom naar de winkel. Als je een back-up hebt gemaakt van je telefoon en deze naar de fabrieksinstellingen hebt gezet, kan je 'm direct achterlaten en maken we het meteen in orde.
Je betaalt je maandelijkse bundel en je vaste toestelkosten altijd vooraf via automatische incasso. Maak je extra kosten? Dan tellen we die op bij de kosten voor je bundel en je toestelkosten voor de komende maand.
Je abonnement start zodra je je simkaart activeert of zodra je nummer is overgezet na een aanvraag nummerbehoud. Vanaf dan start je contract en begint de maandelijkse automatische incasso. Aan het einde van je contractperiode wordt je abonnement automatisch iedere maand met 30 dagen verlengd. Je kunt je abonnement dan maandelijks opzeggen. Je stopt aan het einde van je contractperiode automatisch met betalen voor je toestel. Je betaalt dan alleen nog voor je abonnement.
Hoe zeg ik mijn abonnement op? We willen graag samen met je verder. Wil je toch opzeggen? Zoek in My Vodafone of de Vodafone & Ziggo App de einddatum van je contract op. Daarna zeg je je abonnement online op.
Als je een nieuw abonnement neemt met nieuw nummer dan gaat je abonnement in als je de simkaart ontvangt.
Als je overstapt vanaf een andere provider en je neemt je nummer mee, dan gaat deze pas in als je contract bij je oude provider is afgelopen. Wij regelen de overstap en het opzeggen van je huidige abonnement voor je. Je huidige provider laat ons weten wanneer je contract afloopt. Je hoeft daar zelf niets voor te doen. Je krijgt dan al wel je simkaart en eventueel een nieuw toestel.
Je krijgt van ons een wettelijke garantie van twee jaar op je aankopen in onze shop.
Daarnaast heb je het recht om tot 14 dagen na ontvangst van je bestelling het product te retourneren. De bestelling dient aangetekend aan ons te worden teruggezonden, deze kosten zijn voor jou. Ook eventuele gebruikskosten voor bellen, internetten en sms’en binnen de zichttermijn / bedenktijd van 14 dagen worden in rekening gebracht. Bekijk hier het retourformulier of lees meer over retourneren.
Heb je vragen over ons leverings-, retour-, betaal-, garantie-, en/of klachtafhandelingsbeleid. Lees dan hier alles over je bestelling.
Ja, dat kan. Wij zorgen ervoor dat jij op je huidige nummer gewoon bereikbaar blijft. En het kost je niets extra’s!
Je kunt vanaf 120 dagen voordat je huidige abonnement afloopt al nummerbehoud aanvragen. En je bepaalt zelf het moment waarop je nummer wordt omgezet, tot maximaal 90 dagen nadat je nieuwe contract is ingegaan. Heb jij nu prepaid? Ook dan kan je telefoonnummer worden behouden.
Nummerbehoud vraag je aan tijdens het bestellen. Vul je telefoonnummer of klantnummer in en wij doen de rest. Let op: nummerbehoud werkt alleen voor Nederlandse nummers.
Sinds 1 januari 2013 wordt er door de overheid thuiskopieheffing geheven op Smartphones en tablets. De reden hiervoor is dat deze apparaten als opslag kunnen dienen voor kopieën van muziek en films. Auteurs en artiesten worden via deze heffing gecompenseerd voor het kopiëren van muziek en films voor privégebruik. Vodafone is verplicht om Thuiskopieheffing af te dragen over alle verkochte mobiele telefoons met opslagcapaciteit.
Je ontvangt iedere maand tot € 7,50 korting met Vodafone Young als je tussen de 18 en 28 jaar bent en geen klant van Ziggo bent. Deze korting loopt door tot je 30e verjaardag, daarna vervalt deze automatisch. Je krijgt de korting op de abonnementen: Start M, Start XL, Red of Red Unlimited. De korting geldt alleen niet voor Red Together (Extra). Klik hier voor meer informatie over Vodafone Young.
Een klacht over Vodafone?
Vodafone wil zijn klanten het grootst mogelijke gemak en plezier laten ervaren op het gebiedvan informatie, communicatie en entertainment. Is er toch iets misgegaan in onzedienstverlening? We zijn ons zeer bewust van onze verantwoordelijkheid. We willen graag weten waarin onze dienstverlening niet aan je verwachtingen heeft voldaan. Vodafone neemt iedere klacht uiterst serieus en wil deze naar tevredenheid behandelen.
Hoe dien je een klacht in bij Vodafone?
Klachten geven ons de kans om onze dienstverlening te verbeteren. Heb je een klacht? Dan horen we dat graag. Je kunt ons bellen vanaf je Vodafone aansluiting op 1201 of 0800 – 0094. Ben je niet in de gelegenheid om ons te bellen? Dan verzoeken we je het contactformulier te gebruiken via www.vodafone.nl/support/contact/e-mail/. Een van onze medewerkers neemt dan contact met je op.
Wat doet Vodafone met je klacht?
Vodafone wil je klacht graag naar tevredenheid behandelen. Vodafone doet haar best om binnen 10 werkdagen op jouw klacht te reageren. Mocht het Vodafone niet lukken om binnen 10 werkdagen te reageren, dan laat Vodafone jou dit weten, ook wanneer Vodafone verwacht wel inhoudelijk op jouw klacht te kunnen reageren
Wat kun je doen als je het niet eens bent met de door Vodafone geboden oplossing?
Vodafone neemt je klacht uiterst serieus en we willen deze naar tevredenheid behandelen. Het kan voorkomen dat je niet tevreden bent met de geboden oplossing voor de klacht. Wat kun je doen als we er onderling toch niet uit komen? Dan heb je het recht om de klacht binnen 12 maanden voor te leggen aan de Geschillencommissie Telecommunicatiediensten (postbus 90600, 2509 LP, Den Haag). De Geschillencommissie is onafhankelijk, onpartijdig en geeft consumenten eengoedkope, snelle en laagdrempelige mogelijkheid om geschillen op te lossen. Lees hiermeer over op de website van de Geschillencommissie: www.degeschillencommissie.nl.
De Geschillencommissie doet schriftelijk uitspraak. De uitspraak van de Geschillencommissie ontvang je per post en deze geldt voor beide partijen. De uitspraak moet altijd worden nagekomen en je kunt hiertegen niet in hoger beroep gaan. Ben je het toch niet eens met de uitspraak van de Geschillencommissie? Dan kun je de uitspraak voorleggen aan de rechter. Soms vindt de rechter dat de procedure van de Geschillencommissie niet eerlijk (redelijk en/of billijk) is geweest.
Let op, je kunt niet met je klacht naar de Geschillencommissie voordat je jouw klacht bij Vodafone kenbaar hebt gemaakt. De Geschillencommissie zal jouw klacht anders niet in behandeling nemen. Mocht je geen tijdige reactie van Vodafone hebben ontvangen, dan geldt dat je binnen 12 maanden nadat Vodafone had moeten reageren, jouw klacht kunt indienen bij de Geschillencommissie. Wil je liever jouw klacht aan de rechter voorleggen in plaats van de Geschillencommissie, dan kan dat uiteraard. Op de website van de Geschillencommissie staat verder uitgelegd hoe deze geschillenprocedure werkt, kijk op www.degeschillencommissie.nl.