Ontvang 3 maanden gratis Apple Music, Apple TV+ en Apple Arcade
Ontdek muziek die speciaal voor jou is uitgekozen, check wereldwijd hitlijsten en luister naar de favoriete nummers van je vrienden. Geniet altijd en overal van de beste sounds. Ontvang nu 3 maanden gratis Apple Music bij aanschaf van je nieuwe iPhone.
Bekijk hier alle voorwaarden.
Bij aankoop van een iPhone bij Vodafone ontvang je nu 3 maanden gratis Apple TV+. De Apple TV-app staat standaard geinstalleerd op je telefoon en geeft je toegang tot de leukste films en series. Geniet van volop entertainment op je nieuwe telefoon, waar je ook bent.
Bekijk hier alle voorwaarden.
Bij aankoop van een iPhone bij Vodafone ontvang je nu 3 maanden gratis Apple Arcade. De Apple Arcade-app staat standaard geinstalleerd op je telefoon en geeft je toegang tot de tofste en spanndendste games. Geniet van volop entertainment op je nieuwe telefoon, waar je ook bent.
Bekijk hier alle voorwaarden.
iPhone 15 Pro kopen bij Vodafone
- 6,1 inch Super Retina XDR OLED display
- 48 MP hoofdcamera, 12 MP selfie camera
- Nieuwe vormgeving met titanium behuizing
- iOS 17 besturingssyteem
De iPhone 15 Pro is één van de topmodellen uit de iPhone 15 serie van Apple. De iPhone 15 Pro is de opvolger van de iPhone 14 Pro en brengt uiteraard heel veel nieuwe features met zich mee! Wat te denken van bijvoorbeeld de nieuwe A17 Bionic Chip, de nieuwe actieknop en het compleet nieuwe design?
Lees hier alle uitgebreide informatie over de iPhone 15 Pro.
Dit is er nieuw bij de iPhone 15 Pro
Nieuwe vormgeving
De iPhone 15 Pro modellen hebben een nieuwe vormgeving gekregen. De overgang van de zijkant naar de voor- en achterkant is niet meer plat, maar met een lichte ronding afgewerkt. Bovendien zijn de randen van het scherm een heel stuk dunner.
Nieuwe actieknop
Aan de zijkant van het toestel is een nieuwe actieknop geplaatst, welke de mute-schakelaar vervangt. Deze actieknop kan je als een soort shortcut zelf instellen.
Gloednieuwe A17 Pro chip
Een nieuwe iPhone brengt natuurlijk ook een nieuwe chip met zich mee. Voor de Pro-modellen van de iPhone 15 serie heeft Apple de nieuwe A17 Pro chip ontwikkeld.
Kleuren | Zwart titanium, wit titanium, blauw titanium, naturel titanium |
Display | 6,1 inch OLED Display Dynamic Island Resolutie van 2556 x 1179 pixels Brede kleurweergave |
Camera's achter |
48 MP hoofdcamera 12 MP ultragroothoekcamera 12 MP telelens (3x zoom) |
Camera voor |
12 MP selfiecamera |
Camera features |
Optische beeldstabilisatie Portretbelichting met zes effecten Nachtmodus |
Video functies |
Actiemodus Timelapse-video in nachtmodus |
Chip | A17 Bionic-chip |
Batterij | Geschikt voor snelladen Video afspelen: tot 23 uur Video streamen: tot 20 uur Audio afspelen: tot 75 uur |
Opslag en geheugen | 128 GB / 8 GB 256 GB / 8 GB 512 GB / 8 GB 1 TB / 8 GB |
SIM | Dual SIM, eSIM |
Afmetingen en gewicht | 146,6 x 70,6 x 8,25 mm, 187 gram |
Overig | Face ID Ceramic Shield aan voorzijde Titanium behuizing Nieuwe actieknop |
Dit zit er in de doos: precies genoeg
Als je jouw favoriete telefoon uit de iPhone 15 serie bestelt, ontvang je een doos zonder oordopjes en met alleen een usb-laadkabel. Apple streeft ernaar om volledig CO₂‑neutraal te zijn in 2030. Het merk werkt zoveel mogelijk met gerecyclede en hernieuwbare materialen voor zowel producten als verpakkingen. Met die gedachte gaat Apple ervanuit dat iPhone liefhebbers zelf nog accessoires in hun bezit hebben die goed hergebruikt kunnen worden.
Alles over de iPhone 15
Veelgestelde vragen over de iPhone 15
De iPhone 15 telefoons bestel je met een voordelig abonnement bij Vodafone.
iPhone 15: Vanaf € 888,-
iPhone 15 Plus: Vanaf € 1.032,-
iPhone 15 Pro: Vanaf € 1.128,-
iPhone 15 Pro Max: Vanaf € 1.344,-
Prijzen onder voorbehoud van prijswijzigingen.
Bekijk alle iPhones die te koop zijn bij Vodafone
De iPhone 15 telefoons zijn te pre-orderen vanaf 15 september om 14:00. De iPhone 15 iPhone 15 Plus, iPhone 15 Pro en iPhone 15 Pro Max zijn leverbaar vanaf 22 september. Vanwege de grote belangstelling kan het gebeuren dat een iPhone 15 een langere levertijd krijgt. Mocht dit het geval zijn, dan lees je er alles over op onze pagina met actuele levertijden.
De iPhone 15 telefoons worden geleverd met een usb-c naar usb-c (oplaad)kabel en een Quick Start Guide. Heb je nog een adapter nodig? Die bestel je eenvoudig mee zodra je een iPhone 15 bij Vodafone koopt.
Let op: de iPhone 15 telefoons hebben geen lightning aansluiting meer.
Jazeker! Alle iPhone 15 telefoons hebben 5G. Om 5G te kunnen gebruiken, heb je drie dingen nodig: het 5G-netwerk, een 5G-abonnement en een 5G-toestel. Al onze abonnementen hebben standaard 5G, dus nieuwe en bestaande klanten mét een iPhone 15 toestel gebruiken nu automatisch 5G. Lees hier alles over 5G.
De 15 en de 15 Pro hebben een handzaam scherm van 6,1 inch. Dit formaat ligt fijn in de hand en past in de meeste broekzakken nog wel. Wil je een groter scherm? Dan zijn er de iPhone 15 Plus en iPhone 15 Pro Max met een schermformaat van 6,7 inch.
Denk je niet in inches? Logisch! Daarom ook even in cm’s:
iPhone 15 /15 Pro (6,1 inch): 15,40 cm met schermformaat 14,67 x 7,15 cm
iPhone 15 Plus / iPhone 15 Pro Max (6,7 inch): 16,96 cm met schermformaat 16,08 x 7,81 cm
De iPhone 15 varieert van ruime opslag tot een mega intern geheugen voor al je apps, foto’s, video’s, games en films. Bij iPhone 15 en 15 Plus-versies heb je keuze uit 128 GB, 256 GB of 512 GB. Bij de iPhone 15 Pro kan je kiezen uit 128 GB, 256 GB, 512 GB, of zelfs 1 TB. De iPhone 15 Pro Max begint vanaf 256 GB en is daarnaast ook in 512 GB of 1 TB beschikbaar.
De iPhone 15 telefoons zijn zeer goed bestand tegen water en stof. Ze hebben allemaal een IP68-certificering, waarbij de toestellen tot 30 minuten waterbestendig zijn bij een diepte tot 6 meter.
Ook bij de iPhone 15 maakt Apple weer onderscheid tussen de standaard iPhones en de Pro-versies. De iPhone 15 en iPhone 15 Plus hebben de A16 Bionic Chip, de iPhone 15 Pro en iPhone 15 Pro Max hebben de A17 Pro Chip. Geen zorgen! Ook de standaard iPhone 15 toestellen zijn bijzonder soepel in gebruik en kunnen de komende jaren met gemak alle apps en games zonder enige hapering aan.
Beide iPhones hebben overigens nu net zoveel werkgeheugen gekregen: 6 GB. Beide telefoons zijn hiermee bijzonder snel, stabiel en betrouwbaar.
Net als bij voorgaande modellen kun je bij iPhone 15 gebruikmaken van de dual-sim functie. Oftewel, je kan twee telefoonnummers gebruiken op één toestel. Handig als je voor zakelijk en privé ander telefoonnummer gebruikt.
Lees hoe het werkt en welke toestellen nog meer dual-sim hebben.
Je kunt de iPhone 15-modellen ook bestellen met eSIM: een digitale simkaart. Je hebt dan geen gewone simkaart meer nodig om te bellen of internetten, want deze is al ingebouwd in je telefoon. Met eSIM schakel je eenvoudig tussen twee telefoonnummers, heb je geen geklooi meer met het wisselen van plastic simkaarten én… het is ook nog beter voor het milieu. Win-win!
De iPhone 15-serie wordt standaard geleverd met iOS 17. Dit is het nieuwste besturingssysteem van Apple voor de iPhones en zit weer boordevol nieuwe functies. Je leest er alles over in ons iOS 17 overzicht.
De iPhone 15-modellen zijn de eerste iPhones die geen lightning aansluiting meer hebben. Daarvoor in de plaats is er een USB-C aansluiting gekomen. In de doos van je nieuwe iPhone zit een USB-C naar USB-C oplaadkabel. Deze kan je aansluiten op je bestaande USB-C adapater die je nu gebruikt. Heb je nog geen USB-C adapter? Dan kan je deze direct mee bestellen!
Veelgestelde vragen
Als je graag onbeperkt wilt bellen en sms’en zonder extra kosten, ga dan voor een Red abonnement. Wil je vooral bereikbaar zijn, dan is een voordelig Start abonnement perfect voor jou.
Je sluit een nieuwe abonnement af voor 1 of 2 jaar, als je contractsperiode voorbij is kun maandelijks opzeggen. Echter, als je je abonnement opzegt voordat je contract is afgelopen, dan berekenen we een afkoopsom. Je betaalt dan de resterende maanden van je abonnement in één keer af.
Wil je Red Together voor een extra persoon aanvragen? Dat kan! Dit heet Red Together Extra.
De beheerder die een Red Together abonnement afgesloten heeft, vraagt de simkaart aan via de Vodafone & Ziggo app. Dat kan ook met nummberbehoud.
Ben je al klant bij Vodafone? Dan koppelt de beheerder een extra groepslid in de Vodafone & Ziggo app. Dit kan zónder aansluitkosten en is maandelijks opzegbaar.
Wil je in één keer een Red Together abonnement aanvragen voor meerdere personen? Kies dan bij het afsluiten van je abonnement (Sim Only of met een telefoon) voor Red Together en voeg je extra groepsleden toe bij Red Together Extra.
Heb je vragen, bel ons dan op dit nummer: 0800-2266789 (Ma t/m vr: 08.00 - 20.00 uur Za: 09.00 - 20.00 uur Zo: 09.00 - 18.00 uur)
Het standaard buitenbundeltarief voor bellen is € 0,25 per minuut. Het standaard buitenbundeltarief voor data is € 2 per 200MB.
Alle gesprekken worden afgerekend per seconde. Mobiel internet binnen je bundel rekenen we af per KB. Voor mobiel internet buiten je bundel betaal je per 200MB.
0800 en 116-nummers zijn gratis. Telefoonnummers die beginnen met 084, 085, 087, 088, 0900, 0906, 0909, 14, 18 en servicenummers vallen buiten je bundel. Hier betaal je extra kosten voor.
Bekijk hier alle tarieven en voorwaarden.
Zodra je 80% van je databundel of belbundel hebt verbruikt, sturen wij je een sms’je ter informatie. Is je databundel helemaal op? Dan krijg je nog een sms.
Wil je meer data? Of ga je op reis en wil je meer mogelijkheden? Dan pas je je abonnement en bundel in de meeste situaties eenvoudig aan via My Vodafone, ook als je contract nog loopt.
Je kunt kiezen uit een 3-in-1 simkaart of eSIM. De 3-in-1 simkaart past in alle telefoons. Deze bevat een normale, een micro- en een nano-simkaart in één. Je drukt de simkaart die in jouw toestel past heel makkelijk uit de plastic kaart. eSIM wordt alleen door de nieuwste smartphones ondersteund.
Een losse telefoon koop je bij een Vodafone-winkel bij jou in de buurt. Wil je telefonisch een toestel bestellen? Bel dan 0800-0560.
Jazeker! Met de Vodafone Inruildeals kan je je oude toestel inruilen. Benieuwd wat jouw toestel nog waard is? Check hier de waarde of kom naar de winkel. Als je een back-up hebt gemaakt van je telefoon en deze naar de fabrieksinstellingen hebt gezet, kan je 'm direct achterlaten en maken we het meteen in orde.
Je betaalt je maandelijkse bundel en je vaste toestelkosten altijd vooraf via automatische incasso. Maak je extra kosten? Dan tellen we die op bij de kosten voor je bundel en je toestelkosten voor de komende maand.
Je abonnement start zodra je je simkaart activeert of zodra je nummer is overgezet na een aanvraag nummerbehoud. Vanaf dan start je contract en begint de maandelijkse automatische incasso. Aan het einde van je contractperiode wordt je abonnement automatisch iedere maand met 30 dagen verlengd. Je kunt je abonnement dan maandelijks opzeggen. Je stopt aan het einde van je contractperiode automatisch met betalen voor je toestel. Je betaalt dan alleen nog voor je abonnement.
Hoe zeg ik mijn abonnement op? We willen graag samen met je verder. Wil je toch opzeggen? Zoek in My Vodafone of de Vodafone & Ziggo App de einddatum van je contract op. Daarna zeg je je abonnement online op.
Als je een nieuw abonnement neemt met nieuw nummer dan gaat je abonnement in als je de simkaart ontvangt.
Als je overstapt vanaf een andere provider en je neemt je nummer mee, dan gaat deze pas in als je contract bij je oude provider is afgelopen. Wij regelen de overstap en het opzeggen van je huidige abonnement voor je. Je huidige provider laat ons weten wanneer je contract afloopt. Je hoeft daar zelf niets voor te doen. Je krijgt dan al wel je simkaart en eventueel een nieuw toestel.
Je krijgt van ons een wettelijke garantie van twee jaar op je aankopen in onze shop.
Daarnaast heb je het recht om tot 14 dagen na ontvangst van je bestelling het product te retourneren. De bestelling dient aangetekend aan ons te worden teruggezonden, deze kosten zijn voor jou. Ook eventuele gebruikskosten voor bellen, internetten en sms’en binnen de zichttermijn / bedenktijd van 14 dagen worden in rekening gebracht. Bekijk hier het retourformulier of lees meer over retourneren.
Heb je vragen over ons leverings-, retour-, betaal-, garantie-, en/of klachtafhandelingsbeleid. Lees dan hier alles over je bestelling.
Ja, dat kan. Wij zorgen ervoor dat jij op je huidige nummer gewoon bereikbaar blijft. En het kost je niets extra’s!
Je kunt vanaf 120 dagen voordat je huidige abonnement afloopt al nummerbehoud aanvragen. En je bepaalt zelf het moment waarop je nummer wordt omgezet, tot maximaal 90 dagen nadat je nieuwe contract is ingegaan. Heb jij nu prepaid? Ook dan kan je telefoonnummer worden behouden.
Nummerbehoud vraag je aan tijdens het bestellen. Vul je telefoonnummer of klantnummer in en wij doen de rest. Let op: nummerbehoud werkt alleen voor Nederlandse nummers.
Sinds 1 januari 2013 wordt er door de overheid thuiskopieheffing geheven op Smartphones en tablets. De reden hiervoor is dat deze apparaten als opslag kunnen dienen voor kopieën van muziek en films. Auteurs en artiesten worden via deze heffing gecompenseerd voor het kopiëren van muziek en films voor privégebruik. Vodafone is verplicht om Thuiskopieheffing af te dragen over alle verkochte mobiele telefoons met opslagcapaciteit.
Je ontvangt iedere maand tot € 7,50 korting met Vodafone Young als je tussen de 18 en 28 jaar bent en geen klant van Ziggo bent. Deze korting loopt door tot je 30e verjaardag, daarna vervalt deze automatisch. Je krijgt de korting op de abonnementen: Start M, Start XL, Red of Red Unlimited. De korting geldt alleen niet voor Red Together (Extra). Klik hier voor meer informatie over Vodafone Young.
Een klacht over Vodafone?
Vodafone wil zijn klanten het grootst mogelijke gemak en plezier laten ervaren op het gebiedvan informatie, communicatie en entertainment. Is er toch iets misgegaan in onzedienstverlening? We zijn ons zeer bewust van onze verantwoordelijkheid. We willen graag weten waarin onze dienstverlening niet aan je verwachtingen heeft voldaan. Vodafone neemt iedere klacht uiterst serieus en wil deze naar tevredenheid behandelen.
Hoe dien je een klacht in bij Vodafone?
Klachten geven ons de kans om onze dienstverlening te verbeteren. Heb je een klacht? Dan horen we dat graag. Je kunt ons bellen vanaf je Vodafone aansluiting op 1201 of 0800 – 0094. Ben je niet in de gelegenheid om ons te bellen? Dan verzoeken we je het contactformulier te gebruiken via www.vodafone.nl/support/contact/e-mail/. Een van onze medewerkers neemt dan contact met je op.
Wat doet Vodafone met je klacht?
Vodafone wil je klacht graag naar tevredenheid behandelen. Vodafone doet haar best om binnen 10 werkdagen op jouw klacht te reageren. Mocht het Vodafone niet lukken om binnen 10 werkdagen te reageren, dan laat Vodafone jou dit weten, ook wanneer Vodafone verwacht wel inhoudelijk op jouw klacht te kunnen reageren
Wat kun je doen als je het niet eens bent met de door Vodafone geboden oplossing?
Vodafone neemt je klacht uiterst serieus en we willen deze naar tevredenheid behandelen. Het kan voorkomen dat je niet tevreden bent met de geboden oplossing voor de klacht. Wat kun je doen als we er onderling toch niet uit komen? Dan heb je het recht om de klacht binnen 12 maanden voor te leggen aan de Geschillencommissie Telecommunicatiediensten (postbus 90600, 2509 LP, Den Haag). De Geschillencommissie is onafhankelijk, onpartijdig en geeft consumenten eengoedkope, snelle en laagdrempelige mogelijkheid om geschillen op te lossen. Lees hiermeer over op de website van de Geschillencommissie: www.degeschillencommissie.nl.
De Geschillencommissie doet schriftelijk uitspraak. De uitspraak van de Geschillencommissie ontvang je per post en deze geldt voor beide partijen. De uitspraak moet altijd worden nagekomen en je kunt hiertegen niet in hoger beroep gaan. Ben je het toch niet eens met de uitspraak van de Geschillencommissie? Dan kun je de uitspraak voorleggen aan de rechter. Soms vindt de rechter dat de procedure van de Geschillencommissie niet eerlijk (redelijk en/of billijk) is geweest.
Let op, je kunt niet met je klacht naar de Geschillencommissie voordat je jouw klacht bij Vodafone kenbaar hebt gemaakt. De Geschillencommissie zal jouw klacht anders niet in behandeling nemen. Mocht je geen tijdige reactie van Vodafone hebben ontvangen, dan geldt dat je binnen 12 maanden nadat Vodafone had moeten reageren, jouw klacht kunt indienen bij de Geschillencommissie. Wil je liever jouw klacht aan de rechter voorleggen in plaats van de Geschillencommissie, dan kan dat uiteraard. Op de website van de Geschillencommissie staat verder uitgelegd hoe deze geschillenprocedure werkt, kijk op www.degeschillencommissie.nl.