OPPO Reno10 Pro
- 6,7 inch AMOLED scherm
- 50 MP hoofdcamera, 32 MP selfie camera
- Standaard 256 GB opslaggeheugen
- ColorOS (Android) 13 besturingssyteem
De OPPO Reno10 Pro is het nieuwe topmodel van de OPPO Reno10-serie. Het toestel is samen met de Reno10 uitgebracht en heeft dan ook veel overeenkomsten met zijn kleine broer. Toch zijn er wel degelijk verschillen te vinden in de specificaties, zoals een betere camera, batterij, chip en meer werkgeheugen. In combinatie met het luxe design maakt het dit toestel de absolute Pro van de Reno10-serie.
De OPPO Reno10 Pro in het kort:
- 6,7 inch AMOLED FHD+ 120 Hz beeldscherm
- 4600 mAh batterij, 80 Watt snelladen
- Qualcomm Snapdragon™ 778G chip
- 12 GB RAM werkgeheugen
- 256 GB opslag
- 50 MP hoofdcamera, 32 MP selfie
OPPO Reno10 Pro specificaties
Groot beeldscherm
De OPPO Reno10 Pro heeft een 6,7 inch AMOLED FHD+ beeldscherm welke zeer geschikt is voor onder andere het streamen van je favoriete films en series.
De Portret Expert
De OPPO Reno10 Pro heeft een 50 megapixel hoofdcamera en 32 megapixel telelens. Hiermee maak je portretfoto's in professionele en schitterende kwaliteit.
Sterke batterij
De 4.600 mAh accu van gaat niet alleen lang mee, maar is ook nog eens super snel opgeladen. Na slechts 10 minuten laden is het toestel al voor 48% opgeladen.
Kleuren | Silvery Grey |
Display | 6,7 " AMOLED FHD+ (2412 x 1080) 30-120 Hz |
Camera's achter |
64 MP hoofdcamera 8 MP groothoek camera 32 MP zoomlens |
Camera voor |
32 MP selfie |
Chip | Qualcomm Snapdragon 778G |
Batterij | 4600 mAh, 80W bedraad laden |
Opslag en geheugen | 256 GB / 12 GB |
SIM | Dual SIM |
Afmetingen | 162,3 x 74,2 x 7,9 mm, 185 gram |
Overig | Vingerafdruk- en gezichtsherkenning, batterij in 10 minuten voor 48% opgeladen |
Dit zit er in de doos: alles wat je nodig hebt
De OPPO Reno10 Pro wordt geleverd met alles wat je maar nodig hebt. Naast de telefoon krijg je namelijk ook een oplader met bijbehorende USB-C kabel er bij. Zo heb jij in één keer alles wat je nodig hebt in huis.
Veelgestelde vragen
Als je graag onbeperkt wilt bellen en sms’en zonder extra kosten, ga dan voor een Red abonnement. Wil je vooral bereikbaar zijn, dan is een voordelig Start abonnement perfect voor jou.
Je sluit een nieuwe abonnement af voor 1 of 2 jaar, als je contractsperiode voorbij is kun maandelijks opzeggen. Echter, als je je abonnement opzegt voordat je contract is afgelopen, dan berekenen we een afkoopsom. Je betaalt dan de resterende maanden van je abonnement in één keer af.
Wil je Red Together voor een extra persoon aanvragen? Dat kan! Dit heet Red Together Extra.
De beheerder die een Red Together abonnement afgesloten heeft, vraagt de simkaart aan via de Vodafone & Ziggo app. Dat kan ook met nummberbehoud.
Ben je al klant bij Vodafone? Dan koppelt de beheerder een extra groepslid in de Vodafone & Ziggo app. Dit kan zónder aansluitkosten en is maandelijks opzegbaar.
Wil je in één keer een Red Together abonnement aanvragen voor meerdere personen? Kies dan bij het afsluiten van je abonnement (Sim Only of met een telefoon) voor Red Together en voeg je extra groepsleden toe bij Red Together Extra.
Heb je vragen, bel ons dan op dit nummer: 0800-2266789 (Ma t/m vr: 08.00 - 20.00 uur Za: 09.00 - 20.00 uur Zo: 09.00 - 18.00 uur)
Het standaard buitenbundeltarief voor bellen is € 0,25 per minuut. Het standaard buitenbundeltarief voor data is € 2 per 200MB.
Alle gesprekken worden afgerekend per seconde. Mobiel internet binnen je bundel rekenen we af per KB. Voor mobiel internet buiten je bundel betaal je per 200MB.
0800 en 116-nummers zijn gratis. Telefoonnummers die beginnen met 084, 085, 087, 088, 0900, 0906, 0909, 14, 18 en servicenummers vallen buiten je bundel. Hier betaal je extra kosten voor.
Bekijk hier alle tarieven en voorwaarden.
Zodra je 80% van je databundel of belbundel hebt verbruikt, sturen wij je een sms’je ter informatie. Is je databundel helemaal op? Dan krijg je nog een sms.
Wil je meer data? Of ga je op reis en wil je meer mogelijkheden? Dan pas je je abonnement en bundel in de meeste situaties eenvoudig aan via My Vodafone, ook als je contract nog loopt.
Je kunt kiezen uit een 3-in-1 simkaart of eSIM. De 3-in-1 simkaart past in alle telefoons. Deze bevat een normale, een micro- en een nano-simkaart in één. Je drukt de simkaart die in jouw toestel past heel makkelijk uit de plastic kaart. eSIM wordt alleen door de nieuwste smartphones ondersteund.
Een losse telefoon koop je bij een Vodafone-winkel bij jou in de buurt. Wil je telefonisch een toestel bestellen? Bel dan 0800-0560.
Jazeker! Met de Vodafone Inruildeals kan je je oude toestel inruilen. Benieuwd wat jouw toestel nog waard is? Check hier de waarde of kom naar de winkel. Als je een back-up hebt gemaakt van je telefoon en deze naar de fabrieksinstellingen hebt gezet, kan je 'm direct achterlaten en maken we het meteen in orde.
Je betaalt je maandelijkse bundel en je vaste toestelkosten altijd vooraf via automatische incasso. Maak je extra kosten? Dan tellen we die op bij de kosten voor je bundel en je toestelkosten voor de komende maand.
Je abonnement start zodra je je simkaart activeert of zodra je nummer is overgezet na een aanvraag nummerbehoud. Vanaf dan start je contract en begint de maandelijkse automatische incasso. Aan het einde van je contractperiode wordt je abonnement automatisch iedere maand met 30 dagen verlengd. Je kunt je abonnement dan maandelijks opzeggen. Je stopt aan het einde van je contractperiode automatisch met betalen voor je toestel. Je betaalt dan alleen nog voor je abonnement.
Hoe zeg ik mijn abonnement op? We willen graag samen met je verder. Wil je toch opzeggen? Zoek in My Vodafone of de Vodafone & Ziggo App de einddatum van je contract op. Daarna zeg je je abonnement online op.
Als je een nieuw abonnement neemt met nieuw nummer dan gaat je abonnement in als je de simkaart ontvangt.
Als je overstapt vanaf een andere provider en je neemt je nummer mee, dan gaat deze pas in als je contract bij je oude provider is afgelopen. Wij regelen de overstap en het opzeggen van je huidige abonnement voor je. Je huidige provider laat ons weten wanneer je contract afloopt. Je hoeft daar zelf niets voor te doen. Je krijgt dan al wel je simkaart en eventueel een nieuw toestel.
Je krijgt van ons een wettelijke garantie van twee jaar op je aankopen in onze shop.
Daarnaast heb je het recht om tot 14 dagen na ontvangst van je bestelling het product te retourneren. De bestelling dient aangetekend aan ons te worden teruggezonden, deze kosten zijn voor jou. Ook eventuele gebruikskosten voor bellen, internetten en sms’en binnen de zichttermijn / bedenktijd van 14 dagen worden in rekening gebracht. Bekijk hier het retourformulier of lees meer over retourneren.
Heb je vragen over ons leverings-, retour-, betaal-, garantie-, en/of klachtafhandelingsbeleid. Lees dan hier alles over je bestelling.
Ja, dat kan. Wij zorgen ervoor dat jij op je huidige nummer gewoon bereikbaar blijft. En het kost je niets extra’s!
Je kunt vanaf 120 dagen voordat je huidige abonnement afloopt al nummerbehoud aanvragen. En je bepaalt zelf het moment waarop je nummer wordt omgezet, tot maximaal 90 dagen nadat je nieuwe contract is ingegaan. Heb jij nu prepaid? Ook dan kan je telefoonnummer worden behouden.
Nummerbehoud vraag je aan tijdens het bestellen. Vul je telefoonnummer of klantnummer in en wij doen de rest. Let op: nummerbehoud werkt alleen voor Nederlandse nummers.
Sinds 1 januari 2013 wordt er door de overheid thuiskopieheffing geheven op Smartphones en tablets. De reden hiervoor is dat deze apparaten als opslag kunnen dienen voor kopieën van muziek en films. Auteurs en artiesten worden via deze heffing gecompenseerd voor het kopiëren van muziek en films voor privégebruik. Vodafone is verplicht om Thuiskopieheffing af te dragen over alle verkochte mobiele telefoons met opslagcapaciteit.
Je ontvangt iedere maand tot € 7,50 korting met Vodafone Young als je tussen de 18 en 28 jaar bent en geen klant van Ziggo bent. Deze korting loopt door tot je 30e verjaardag, daarna vervalt deze automatisch. Je krijgt de korting op de abonnementen: Start M, Start XL, Red of Red Unlimited. De korting geldt alleen niet voor Red Together (Extra). Klik hier voor meer informatie over Vodafone Young.
Een klacht over Vodafone?
Vodafone wil zijn klanten het grootst mogelijke gemak en plezier laten ervaren op het gebiedvan informatie, communicatie en entertainment. Is er toch iets misgegaan in onzedienstverlening? We zijn ons zeer bewust van onze verantwoordelijkheid. We willen graag weten waarin onze dienstverlening niet aan je verwachtingen heeft voldaan. Vodafone neemt iedere klacht uiterst serieus en wil deze naar tevredenheid behandelen.
Hoe dien je een klacht in bij Vodafone?
Klachten geven ons de kans om onze dienstverlening te verbeteren. Heb je een klacht? Dan horen we dat graag. Je kunt ons bellen vanaf je Vodafone aansluiting op 1201 of 0800 – 0094. Ben je niet in de gelegenheid om ons te bellen? Dan verzoeken we je het contactformulier te gebruiken via www.vodafone.nl/support/contact/e-mail/. Een van onze medewerkers neemt dan contact met je op.
Wat doet Vodafone met je klacht?
Vodafone wil je klacht graag naar tevredenheid behandelen. Vodafone doet haar best om binnen 10 werkdagen op jouw klacht te reageren. Mocht het Vodafone niet lukken om binnen 10 werkdagen te reageren, dan laat Vodafone jou dit weten, ook wanneer Vodafone verwacht wel inhoudelijk op jouw klacht te kunnen reageren
Wat kun je doen als je het niet eens bent met de door Vodafone geboden oplossing?
Vodafone neemt je klacht uiterst serieus en we willen deze naar tevredenheid behandelen. Het kan voorkomen dat je niet tevreden bent met de geboden oplossing voor de klacht. Wat kun je doen als we er onderling toch niet uit komen? Dan heb je het recht om de klacht binnen 12 maanden voor te leggen aan de Geschillencommissie Telecommunicatiediensten (postbus 90600, 2509 LP, Den Haag). De Geschillencommissie is onafhankelijk, onpartijdig en geeft consumenten eengoedkope, snelle en laagdrempelige mogelijkheid om geschillen op te lossen. Lees hiermeer over op de website van de Geschillencommissie: www.degeschillencommissie.nl.
De Geschillencommissie doet schriftelijk uitspraak. De uitspraak van de Geschillencommissie ontvang je per post en deze geldt voor beide partijen. De uitspraak moet altijd worden nagekomen en je kunt hiertegen niet in hoger beroep gaan. Ben je het toch niet eens met de uitspraak van de Geschillencommissie? Dan kun je de uitspraak voorleggen aan de rechter. Soms vindt de rechter dat de procedure van de Geschillencommissie niet eerlijk (redelijk en/of billijk) is geweest.
Let op, je kunt niet met je klacht naar de Geschillencommissie voordat je jouw klacht bij Vodafone kenbaar hebt gemaakt. De Geschillencommissie zal jouw klacht anders niet in behandeling nemen. Mocht je geen tijdige reactie van Vodafone hebben ontvangen, dan geldt dat je binnen 12 maanden nadat Vodafone had moeten reageren, jouw klacht kunt indienen bij de Geschillencommissie. Wil je liever jouw klacht aan de rechter voorleggen in plaats van de Geschillencommissie, dan kan dat uiteraard. Op de website van de Geschillencommissie staat verder uitgelegd hoe deze geschillenprocedure werkt, kijk op www.degeschillencommissie.nl.