Opzeggen bij overlijden
Veel sterkte in deze zware tijd, waarin je veel moet regelen.
Wil je het abonnement opzeggen, overnemen of omzetten naar prepaid? Daar zorgen wij voor.
Nummer opzeggen of overnemen
Via ons online formulier regel je als nabestaande alles. Er zijn drie mogelijkheden voor abonnementen:
- Het abonnement opzeggen. Het nummer is dan niet meer in gebruik
- Het abonnement en nummer overnemen
- Het nummer overzetten naar prepaid
Ook een prepaid kan je opzeggen. Na opzegging van een prepaid, kan het nummer niet opnieuw aangesloten worden.
Na verwerking van het formulier ontvang je vaak een laatste factuur. Staat daarop dat je geld terug krijgt? Dan maken we dat binnen drie maanden over naar het rekeningnummer dat bij ons bekend is.
Voicemail: een dierbaar aandenken
We kunnen ons goed voorstellen dat je elk nadenken aan de overledene graag bewaart. Je kan de welkomstboodschap van hun voicemail als audiobestand ontvangen per e-mail. Stuur ons hiervoor een e-mail met daarin de klantgegevens, de akte van overlijden en de gewenste wijzigingen voor het abonnement.
Prepaid tegoed
Had de overledene een prepaid nummer? Dan krijg je het resterende tegoed terug.
Stuur ons een e-mail met:
- Een foto of PDF van de akte van overlijden
- Het prepaid-nummer
- Het rekeningnummer waarop je het tegoed wilt ontvangen
- Je naam, adres en telefoonnummer
Binnen zes weken betalen we het tegoed uit.
Heb je nog vragen?
Neem dan contact op met ons gespecialiseerd Servicedesk voor Nabestaanden team. We helpen je graag.
Bel (088) 712 00 42
Maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 17.00.