Overslaan en ga naar inhoud

Je bestelling

In spanning op je pakketje aan het wachten? Hier zie je wanneer het komt. Ben je toch van gedachten veranderd? Ook dan helpen we je verder.

 

 

Status en levering

Op zoek naar je bestelling? Hier lees je waar je de status bekijkt én wat je kunt verwachten.

Status opzoeken

In My Vodafone vind je al je bestellingen en de status ervan onder Service.

Heb je toch nog vragen?

Bel ons gratis:

  • Particulier: 0800-0560
  • Zakelijk: 0800-0500

Ik ben nieuw

Fijn dat je voor ons hebt gekozen! En nu?

1. Bevestiging

Je krijgt een bevestiging via e-mail zodra we je bestelling ontvangen. 

Heb je nummerbehoud aangevraagd? Je krijgt een sms zodra het is goedgekeurd.

> Zo werkt nummerbehoud

2. Maak een bezorgafspraak

Je krijgt een e-mail zodra je pakket klaar is voor verzending. Daarmee maak je een afspraak voor levering.

3. Bezorging

De koerier regelt dit met jou:

  • Je pint €0,01 om te kijken of je bankgegevens kloppen. Eventuele rembourskosten pin je ook.
  • De koerier controleert het contract, je legitimatie en je bankpas.
  • Heb je een zakelijk abonnement? Dan controleert de koerier ook het uittreksel van de KvK. Dit mag niet ouder zijn dan 6 maanden. 

Afspraak verzetten

Komt het bezorgmoment toch niet uit? Neem dan contact op met de koerier om de bezorgafspraak te wijzigen.

Ik heb verlengd

Leuk dat je blijft! Dit kun je verwachten:

1. Bevestiging

Je krijgt een bevestiging via e-mail zodra we je bestelling ontvangen.

2. Je pakket volgen

Je krijgt een sms van PostNL zodra we je bestelling versturen. Hierin vind je een Track & Trace code waarmee je het pakket volgt.

3. Bezorging

De postbode levert jouw nieuwe toestel en je kunt gelijk aan de slag. Heel veel plezier ermee!

Niet thuis?

Dan levert de pakketbezorger het pakket af bij een PostNL-punt bij jou in de buurt. Je pakket blijft hier maximaal één week liggen. Hierna annuleren we de bestelling.

Of als je iets anders zoekt

We helpen je graag om de juiste informatie te vinden.

Je krijgt deze binnen maximaal 30 minuten. Geen mail ontvangen? Check dan je spamfolder.

Is je toestel op voorraad? Dan verzenden we je pakket meestal binnen één of twee dagen. 

Toestel niet op voorraad? Dan houden we je via e-mail op de hoogte.

Wijzigen

Toch een ander toestel? Of juist een ander abonnement? Bekijk hoe je je bestelling wijzigt.

Wijzigen naar ander toestel

Zolang je pakket nog niet onderweg is, kun je nog een ander toestel kiezen.

Bel ons gratis:

  • Particulier: 0800-0560
  • Zakelijk: 0800-0500

Wijzigen naar een ander abonnement

Wil je alleen je abonnement wijzigen? Dat kan. Ook als je het pakket al in huis hebt.

Bel ons gratis:

  • Particulier: 0800-0560
  • Zakelijk: 0800-0500

Annuleren en retourneren

Wil je je bestelling annuleren of klopt er iets niet? Laat het ons binnen 14 dagen weten. Hoe je dat doet, lees je hier. 

Je bestelling annuleren

Annuleren gaat het snelst als je ons belt. Dan regelen we het meteen.

Bel ons gratis:

  • Particulier: 0800-0560
  • Zakelijk: 0800-0500

 

Zo kun je ook annuleren:

  • Stuur je pakket retour met het retourformulier.
  • Laat het ons weten via de chat.
  • Je kunt ook het modelformulier gebruiken maar dit is niet verplicht.

Annulering doorgegeven? We sturen je een bevestiging via e-mail.

In de winkel geweest?

En heb je je toestel of accessoire meteen meegekregen? Dan annuleer of ruil je je aankoop daar binnen 14 dagen.

Je pakket retourneren

Je hebt 14 dagen om de retour te regelen.

Ga naar een Vodafone winkel om het pakket te ruilen of om je aankoop te annuleren.

Geen winkel bij je in de buurt?

Stuur het pakket dan met ingevuld retourformulier aan ons terug. Dat kan alleen als 't bij jou is afgeleverd. De kosten en het risico voor het terugsturen  zijn voor je eigen rekening en afhankelijk van de bezorgdienst die je kiest. Meestal kost dit tussen de 8 tot 15 euro. 

Retourformulier kwijt? Download hier een leeg exemplaar.

De kleine lettertjes

  • Stuur geen beschadigde of niet complete artikelen terug.
  • Heb je met creditcard betaald, dan doet je bank er iets langer over om het bedrag terug te boeken.
  • Bij een remboursbetaling nemen we contact met je op voor je IBAN. Het kan dan iets langer duren voordat je het bedrag terug hebt.
  • Heb je je bestelling al gebruikt? Dan kunnen we daar kosten voor berekenen. De kosten voor je abonnement, aansluitkosten en toestel krijg je terug binnen 14 dagen nadat we je pakket retour hebben ontvangen.
  • Zet de toestelcode van je telefoon of smartwatch uit. Denk ook aan 'Zoek mijn iPhone' of aan de Samsung-activeringsvergrendeling. Is er toch zo'n beveiliging actief? Dan moeten we je toestel misschien terugsturen.