Overslaan en ga naar inhoud

Hulp met My Vodafone

Ontdek hoe je een nieuw wachtwoord aanvraagt, je e-mailadres opvraagt, een account aanmaakt of een account samenvoegt met je account voor Mijn Ziggo.

Hulp met inloggen

Inloggen op My Vodafone gaat meestal gewoon goed. Als het toch een keer niet lukt, dan vind je hier alle hulp die je nodig hebt.

Inloggen lukt niet

Wachtwoord vergeten of weet je niet meer met welk e-mailadres je inlogt op My Vodafone? Druk hieronder op de knop. 

Goed om te weten

  • Als je wachtwoord en je e-mailadres vergeten bent, vraag dan éérst je e-mailadres op.
  • Je klantnummer bestaat uit 9 cijfers. Je vindt het op je contract, op elke factuur en onderaan onze e-mails.
  • Staat het contract niet op jouw naam? Vraag dan bij de eigenaar je login op.
  • Heb je een prepaid nummer? Bel dan even met onze klantenservice op 1200. We helpen je graag verder.

Geen sms of e-mail

Ik ontvang geen e-mail

Het kan tot 15 minuten duren voordat je de e-mail ontvangt. Kijk ook even bij je ongewenste e-mails of in je spam folder. Ook daar geen e-mail? Probeer het dan opnieuw en controleer je e-mailadres.

Mijn e-mailadres klopt niet

Of heb je geen toegang meer tot het e-mailadres dat je voor je account gebruikt? Als je je e-mailadres opvraagt, zie je in het scherm de mogelijkheid om je e-mailadres te wijzigen. Kom je er niet uit, neem dan contact op met onze klantenservice.

Ik ontvang geen sms

Het kan soms iets langer duren voordat je de sms ontvangt. Komt deze na een paar minuten niet aan? Neem dan contact met ons op. Ook in het geval van diefstal of verlies van je toestel, als je de pukcode niet meer weet of als de sms naar een verkeerd 06-nummer gaat.

Niet gelukt?

Ik zie alleen mijn oude abonnement of prepaid in My Vodafone

Onze klantenservice helpt je verder. 

Cookie problemen

Cookies in je browser kunnen problemen geven met inloggen. Je test dit door in te loggen op My Vodafone in de incognito modus van je browser. Kan je in incognito modus wel inloggen? Verwijder dan de cookies van je browser.

Het verschilt per browser hoe je cookies verwijdert. Hieronder vind je per browser hoe je cookies kan verwijderen.

 

Hulp bij aanmaken

Toch wat hulp nodig? Of gaat er iets mis? Dan ben je hier aan het juiste adres.

Hulp bij aanmaken

Een account maak je gemakkelijk aan via de knop hieronder.

Het contract staat niet op mijn naam

Vraag in dat geval de contracthouder om een uitnodiging. Daarmee kun je een eigen account maken of het mobiele nummer koppelen aan je bestaande account.

Telefoon van de zaak

Ben je niet de beheerder van het abonnement? Dan kun je alleen met een uitnodiging een account maken. Vraag de beheerder van je bedrijf om je een uitnodiging te sturen vanuit My Vodafone.

 

Geen e-mail of sms ontvangen

Ik kreeg geen sms

We herkennen je mobiele nummer (nog) niet. Ben je net naar ons overgestapt en heb je nummerbehoud aangevraagd? Je kunt pas een account maken zodra je kunt bellen met je Vodafone simkaart.

Ik kreeg geen e-mail

Het kan tot 15 minuten duren voordat je de mail krijgt. Als je te snel opnieuw een e-mail aanvraagt, werkt de activatielink van de eerdere e-mail niet meer.

Heb je na 15 minuten onze e-mail niet ontvangen? Controleer dan je ongewenste e-mail of spamfolder. Staat de e-mail hier ook niet en weet je zeker dat je het goede e-mailadres hebt ingevuld? Neem dan contact met ons op.

E-mailadres al in gebruik

Dit kan twee redenen hebben:

Je hebt al een account voor My Vodafone

Dan kun je het nummer toevoegen aan je bestaande account. Log in op My Vodafone en voeg het nummer toe aan je account.

Weet je niet zeker of er al een account is? Dit kun je eenvoudig controleren door je logingegevens op te vragen

Je bent ook Ziggo klant

Dan kun je Mijn Ziggo en My Vodafone samenvoegen. Log in op Mijn Ziggo en voeg je Vodafone contract toe.

Graag aparte accounts houden? Gebruik in dat geval een ander e-mailadres dan dat van je account voor Mijn Ziggo.

My Vodafone en Mijn Ziggo samenvoegen

Dan hoef je nog maar één wachtwoord te onthouden. Wel zo makkelijk.

My Vodafone en Mijn Ziggo: één account

Inloggen op My Vodafone en Mijn Ziggo met één account en wachtwoord? Daar zijn twee mogelijkheden voor.

Ik heb al een account voor Mijn Ziggo

Log in op Mijn Ziggo via onderstaande link om de accounts te combineren.

Ik heb nog geen account voor Mijn Ziggo

Je kunt het Ziggo contract toevoegen aan je account voor My Vodafone. Klik daarvoor op onderstaande link en vervolgens op de knop ‘Ziggo toevoegen’.

Goed om te weten

  • Gebruik je Ziggo GO, Ziggo Sport totaal, ESPN Watch of Film 1 app? Dan moet je na het samenvoegen van je accounts even opnieuw inloggen met je nieuwe logingegevens.
  • Maak je gebruik van Ziggo Wifispots en heb je My Vodafone en Mijn Ziggo gecombineerd? Je logt dan in met datzelfde e-mailadres. Je wachtwoord voor Wifispots is niet veranderd.

Samenvoegen niet gelukt?

Neem in dat geval contact op met onze klantenservice. Zij helpen je verder.