E-book JOSH V: succes door intuïtie én data-gedreven aanpak
Combineer intuïtie en ‘gut feeling’ met data-gedreven beslissingen. Dat is één van de belangrijke leerlessen in dit e-book over data-driven fashion met Josh Veldhuizen, de grondlegger van het succesvolle online modemerk JOSH V! In dit e-book ontdekt u hoe zij haar succes vergroot door intuïtie te combineren met data-gedreven beslissingen.
Josh Veldhuizen, grondlegger van het online modemerk JOSH V, legt in een interessant e-book uit hoe zij intuïtie combineert met datagedreven beslissingen. Interessant: lees ook de blog van Josh Veldhuizen, waarin zij onder meer vertelt over de nieuwe JOSH V brand store in Laren.
Foto's bij dit artikel: Chantalle Laurent en Maryn Haertel.
Het e-book geeft een groot aantal learnings uit de praktijk van JOSH V. Ook geeft Josh Veldhuizen antwoord op vragen die veel (mode)retailers zullen hebben, zoals deze:
- Hoe heeft Josh Veldhuizen haar bereik kunnen verbreden door te vloggen?
- Wat waren de belangrijkste inzichten uit data die Josh heeft geholpen om haar business te laten groeien?
- Welke tips deelt Josh voor ondernemers die zowel een online als fysieke business willen opzetten?
Bekijk: de webshop van JOSH V. Zie ook de blog van Josh Veldhuizen over haar brand store in Laren.
Data-driven fashion
Ontdek het verhaal van Josh Veldhuizen
Waardevolle tips voor ondernemers
Leer hoe op data te vertrouwen
Deel dit artikel