E-book JOSH V: succes door intuïtie én data-gedreven aanpak
Combineer intuïtie en ‘gut feeling’ met data-gedreven beslissingen. Dat is één van de belangrijke leerlessen in dit e-book over data-driven fashion met Josh Veldhuizen, de grondlegger van het succesvolle online modemerk JOSH V! In dit e-book ontdekt u hoe zij haar succes vergroot door intuïtie te combineren met data-gedreven beslissingen.
Josh Veldhuizen, grondlegger van het online modemerk JOSH V, legt in een interessant e-book uit hoe zij intuïtie combineert met datagedreven beslissingen. Interessant: lees ook de blog van Josh Veldhuizen, waarin zij onder meer vertelt over de nieuwe JOSH V brand store in Laren.
Foto's bij dit artikel: Chantalle Laurent en Maryn Haertel.
Het e-book geeft een groot aantal learnings uit de praktijk van JOSH V. Ook geeft Josh Veldhuizen antwoord op vragen die veel (mode)retailers zullen hebben, zoals deze:
- Hoe heeft Josh Veldhuizen haar bereik kunnen verbreden door te vloggen?
- Wat waren de belangrijkste inzichten uit data die Josh heeft geholpen om haar business te laten groeien?
- Welke tips deelt Josh voor ondernemers die zowel een online als fysieke business willen opzetten?
Bekijk: de webshop van JOSH V
Persoonlijker content
Aanvankelijk wilde Josh Veldhuizen alleen haar werk laten zien in de vlogs en privé privé houden, maar later begon ze ook aspecten van haar persoonlijke leven te delen. Wat deze aanpak heeft opgeleverd? U leest het in het e-book. Ook interessant: hoe data-driven wordt er bij JOSH gewerkt? Het antwoord: zeer. Josh heeft belangrijke inzichten uit data verkregen die haar hebben geholpen om haar business te laten groeien. Welke deze inzichten zijn, leest u eveneens in het e-book. Zie ook de blog van Josh Veldhuizen over haar brand store in Laren.
Nog meer leren over sales: 'De ‘bijzondere ervaring’ verkóópt! Maar hoe creëer je die?'
Data-driven fashion
Ontdek het verhaal van Josh Veldhuizen
Waardevolle tips voor ondernemers
Leer hoe op data te vertrouwen