Digital marketing op V-Hub
Ondernemen is risico’s nemen, slagen of falen, ervan leren en nieuwe kansen zoeken. Kennis opdoen is essentieel. In dit digitale tijdperk kunt u niet genoeg weten over digital marketing. Die kennis verrijkt u hier, op V-Hub! Direct toepasbaar, dus u kunt meteen aan de slag.
Hoe schrijft u een geoptimaliseerde blog voor uw website?
Leer hoe u een geoptimaliseerde blogpagina maakt die uw publiek aanspreekt en uw online aanwezigheid versterkt met behulp van gestructureerde inhoud en SEO-tactieken.
Het belang van een blog - heeft uw website er een nodig?
Ontdek waarom het opnemen van een blog in uw website dé manier is om de online zichtbaarheid, de betrokkenheid van het publiek en de geloofwaardigheid in een concurrerende markt te vergroten.
Ga ‘full swing’ voor mobile storytelling: 7 tips
Ruim tachtig procent van de Nederlanders leest verhalen vanaf de mobiel, terwijl die content vaak wordt geproduceerd vanuit een desktop-perspectief. Een bizarre situatie. Hoe laat u uw storytelling juist shinen op dat kleine, meer persoonlijke mobiele scherm, waardoor uw marketing of journalistiek meer impact krijgt? Mobile first!
Tips om slim en effectief te reageren op klantbeoordelingen
Klantenreviews kunnen lastig zijn. Hier leest u hoe u kunt reageren op feedback - zowel op goede als op slechte.
Zo meet en verbetert u de klantervaring! Tips en KPI's
Weten hoe u uw klanten tevreden houdt, is heel belangrijk. Want zij zijn het die uw diensten gebruiken, uw producten kopen, uw bedrijf helpen groeien - en natuurlijk de rekeningen betalen. Als de klant een geweldige ervaring met u heeft, dan is de kans groter dat deze een trouwe klant wordt! Maar hoe komt u erachter of die ervaring goed was? En hoe kunt u daarop sturen?
2024: het einde van het cookie-tijdperk. Bent u voorbereid?
Google Chrome stopt eind 2024 met third-party cookies. Daarmee treedt het in de voetsporen van de browsers Safari en Mozillla Firefox, die al sinds 2020 een nieuw advertentiebeleid voeren. Zo lijkt er een definitief einde te komen aan het cookie-tijdperk. Wat betekent dit voor ondernemers en adverteerders? En wat zíjn third-party cookies precies?
YouTube voor bedrijven: zo zet u video in als marketingtool
Met meer dan 2 miljard actieve gebruikers per maand is YouTube een marketingkanaal dat u niet over het hoofd mag zien. Maar hoe bereikt u uw doelgroep via dit kanaal? Dat leggen we uit.
Meer bereik met video’s voor uw bedrijf: hoe werkt dat?
Het klopt: beelden zeggen soms meer dan woorden! Een video brengt uw boodschap indringend over op de doelgroep, wekt sympathie op en vergroot de zichtbaarheid van uw merk. Hoe verhoogt u het bereik van video’s voor uw bedrijf? Welke statistieken zijn belangrijk en hoe stuurt u op engagement, conversie en het effect van video? Wij leggen het uit in deze how-to.
Wat 'n SEO-checker voor uw website doet (en het is meer dan u denkt)
In onze snelle digitale wereld is een sterke en zichtbare online aanwezigheid van vitaal belang voor zakelijk succes. Zeker als u een klein of middelgroot bedrijf bent dat moet concurreren in het drukke digitale landschap. Dat is waar een zoekmachine optimalisatie (SEO) checker een game-changer kan zijn.
Elke post raak: de voordelen van een social media kalender
Social media zijn een essentieel onderdeel van de marketing voor vrijwel elk bedrijf. Het maken van een inhoudskalender kan het beheer van social media gemakkelijker maken voor u en uw team. Haal dus het meeste uit elke post door een kalender voor social media content te maken. Wij laten u zien hoe.
Wat is PPC? En hoe ontwikkelt u een PPC-campagne die werkt?
Als u succesvol wilt zijn met uw bedrijf, dan moet u de belangrijkste digitale marketingconcepten en -strategieën begrijpen. Neem bijvoorbeeld PPC, oftewel Pay-Per-Click advertising. Als u zich ooit hebt afgevraagd wat PPC is of hoe u het potentieel ervan kunt benutten, lees dan verder.
E-book voor de retailer die e-tailer wil worden: zo bouwt u de webshop
Een moderne retailer die in 2024 wil overleven en zelfs groeien? Die wordt e-tailer! Maar hoe zet u als winkelier uw producten online? Hoe bouwt u die fijne webshop waar bestaande en nieuwe klanten graag kopen? Vodafone Business is ook hierin uw ‘partner for progress’, met een uitgebreid e-book vol verstandige adviezen en praktische tips. Aan de slag!
Digital marketing, voor succesvol ondernemen
Ondernemen is risico’s nemen, slagen of falen, ervan leren en nieuwe kansen zoeken. Kennis van en ervaring met digital marketing is in het digitale tijdperk esentieel. Op V-Hub vindt u op dit terrein een schat aan nuttige, direct toepasbare praktijklessen en praktische tips. Direct toepasbaar, dus u kunt direct aan de slag!
Scoren met social media? Leer het met de digital marketing serie
Wilt u social media echt voor uw bedrijf laten werken, begin dan meteen goed. In onze achtdelige serie over digital marketing praten wij u met heldere, praktische tips, checklists en do’s & don’ts bij. Alles over SEO, Google Analytics, technische website optimalisatie en meer: ga meteen aan de slag.
Blijf leren en ontwikkelen met Udemy
Als ondernemer bent u nooit uitgeleerd. Gelukkig werkt V-Hub samen met Udemy, 's werelds grootste marktplaats voor online leermiddelen. Met Udemy kunt u belangrijke online vaardigheden voor de dagelijkse bedrijfsvoering bijschaven. Er zijn geen inschrijvingskosten, er zijn ook geen ingewikkelde downloads. Log gewoon in en blader door honderden gratis cursussen.
Zakelijke klant? Profiteer van een schat aan leerkansen met Unlimited Learning
Als partner in digitalisering weet VodafoneZiggo dat investeren in persoonlijke en zakelijke ontwikkeling leidt tot zakelijk succes. Daarom kunnen zakelijke klanten gebruikmaken van een selectie van het online aanbod dat beschikbaar is via het leerplatform Unlimited Learning. Als klant heeft u een keuze uit 250 trainingen, webinars, podcasts en cursussen, variërend van online marketing, arbo-wetgeving en boekhouden tot mindfulness en yoga.