Overslaan en ga naar inhoud
MKB (5-250 medewerkers)
MKB (5-250 medewerkers)
Grootzakelijk (250+ medewerkers)
Grootzakelijk (250+ medewerkers)

Flexibel werken

Zes tips om niet harder maar slimmer digitaal te werken

Deze tijden eisen het maximale van onze flexibiliteit. Van ons aanpassingsvermogen, van onze bereidheid om nieuwe technologie in te zetten. En: van onze vaardigheid om samen te werken en goed met elkaar om te gaan. Daar hebben we in het kader van onze ‘Masterclass Vooruit’ een heel praktische white paper over gemaakt. De belofte: werk niet nóg harder om succes te hebben, maar werk vooral slimmer! Download de whitepaper met 6 tips om juist nu niet méér, maar juist slimmer te werken.

Deze zes eigenschappen hebben goedlopende bedrijven met elkaar gemeen

Is er een recept voor zakelijk succes? Als dat bestond, dan was iedereen allang ondernemer én rijk. Toch is er zeker een rode draad te ontdekken in de aanpak van bedrijven die het – zelfs tijdens de Covid-19 crisis – significant beter doen dan andere. Ze zijn zogezegd ‘Future Ready’, zo schrijft Business Insider op basis van een rapport van Vodafone Group

Futuristisch dagdromen met Wilco Dekker

Snel. Rázendsnel zelfs, gaat de ontwikkeling van onze netwerken, verbindingen en technologieën. In 2030 ziet ons leven er daardoor drastisch anders uit dan nu. Laat me u meenemen in de toekomst. Ik beloof u, het duurt maar even, zegt Wilco Dekker, Technology Strategy Manager van VodafoneZiggo.

Jan Zwang (VodafoneZiggo) over trends: “We weten wat er aan komt”

Spotify, 5G of de mobiele telefoon zelf: soms lijken technologische trends uit het niets te ontstaan. Niets is minder waar, weet Jan Zwang, Senior Manager Market & Customer Insights bij VodafoneZiggo. Die nieuwe mogelijkheden zijn vaak al een tijd in beeld. Hij legt uit hoe dat zit en wat de rol van VodafoneZiggo hierbij is. “Doordat we weten wat eraan komt, zijn we op tijd met het creëren van de juiste randvoorwaarden, zodat klanten de trend kunnen volgen.”

Vijf adviezen voor hoogwaardige digitalisering van de overheid

Victor Knaap, ceo van digitaal productiehuis MediaMonks, heeft zich de afgelopen tijd ingezet om de bestaande processen tussen overheid en bedrijven open te breken en te vernieuwen. Dit zijn de vijf punten die volgens hem kunnen helpen: "Als we andere resultaten willen, moeten we het anders aanpakken."

VodafoneZiggo gaat digi-uitdagingen te lijf

Dankzij de 'digi' in onze strategie creëren we een steeds betere klantervaring. Achter de schermen matchen we die ervaring voor medewerkers. Samen zijn we innovatief, wendbaar en vooral: digitaal. “Dát maakt werken bij VodafoneZiggo zo gaaf”, schrijft Robin Kroes, Executive Director Strategy, Insights & Integration bij VodafoneZiggo, in deze blog.