‘Connect Our Customers’ vodcast #2: opvallende contactmomenten
De klant wil verrast worden. Wanneer was u als klant zó verrast dat het uw zintuigen prikkelde? En als de verrassing een succes is en de klant is verrast en blij, wat doet dit dan voor de beleving van het merk? Daarover gaat aflevering #2 van onze vodcastserie Connect Our Customers.
Connect Our Customers is de vodcast van Vodafone Business over klantbeleving. Bedoeld voor Business Partners, maar feitelijk interessant voor iederéén die te maken heeft met klanten. In deze inspirerende reeks zoomt host Sybrand van Hofwegen (Partner Marketing Manager B2B bij VodafoneZiggo) samen met CX-expert Sydney Brouwer in op de trends, ontwikkelingen en kansen omtrent klantbinding en klantbeleving.
Aan de hand van het VORST-principe voor klantbeleving behandelen Sybrand en Sydney iedere aflevering een andere invalshoek op klantbinding en klantbeleving.
In deze tweede aflevering gaat het over de klantreis. Meer in het bijzonder: over belangrijke, opvallende contactmomenten tijdens de ‘customer journey’. Daar is iets te winnen, zo stellen Sybrand en Sydney tijdens deze vodcast vast.
De learning: verras de klant, overtref zijn of haar verwachtingen. En zie wat het doet met de merkbeleving en de loyaliteit. Interessant? Meteen kijken!
Bekijk alle vodcasts in de serie Connect our Customers:
‘Connect Our Customers’ vodcast #1: wat wil de klant nu echt?
‘Connect Our Customers’ vodcast #2: opvallende contactmomenten
‘Connect Our Customers’ vodcast #3: investeer in de klantrelatie!
‘Connect Our Customers’ vodcast #4: verras uw klanten met service!
‘Connect Our Customers’ vodcast #5: de tijd van de klant is kostbaar
‘Connect Our Customers’ vodcast #6: CX? Aan de slag met de klant!
Deel dit artikel