Ondernemen met 5G: de streetwear van Pim Dresen
Met 5G van Vodafone is het geweldig ondernemen, zo laat streetwear-ondernemer Pim Dresen zien. De combi Vodafone 5G en de nieuwe videotechniek Volumetric stelt de MKB-ondernemer in staat zijn producten te laten zien op een nieuwe, visueel sterke manier.
Met het snelle 5G van Vodafone is het goed ondernemen, laat streetwear-ondernemer Pim Dresen zien.
Mercer is het streatwear-merk van Pim Dresen. Onder deze merknaam ontwerpt, produceert en vermarkt de ondernemer zeer eigenzinnige en modieuze sneakers en kleding. Innovatieve en smaakvolle ontwerpen die je met het ultrasnelle 5G van Vodafone en Volumetric technologie tot leven brengen ‘in de wereld van Mercer’. Dresen noemt dit “het ervaren van elk detail van onze producten op elke locatie ter wereld. Dat is iets revolutionairs.”
Dome met greenscreen
In de 4DR Studios zijn unieke video’s geschoten met de kleding en schoenen. In een dome met greenscreen zijn 34 camera’s geplaatst die het onderwerp, in dit geval de basketballers, van alle kanten hebben gefilmd om zo een 3D opname te kunnen maken van echte videobeelden. Van deze videobeelden hebben zij 3D-renders gemaakt.
Door de snelheid en stabiliteit van het 5G-netwerk kunnen klanten deze interactieve ervaring van de Volumetric video in korte tijd downloaden, ervaren en uiteindelijk zelfs streamen. In de toekomst zijn video's via 5G te bekijken in winkels, op straat maar ook onderweg.
Lees hier het hele verhaal over hoe Pim Dresen met 5G onderneemt.
Is jouw bedrijf klaar voor de digitale versnelling?
- Wat is er nieuw aan 5G?
- Hoe kunnen ondernemers profiteren van 5G?
- Wat kunnen we verwachten van 5G in de toekomst?
Deel dit artikel