My Vodafone
Altijd in controle en overzicht over uw Vodafone Business producten
Ontdek My Vodafone
Een compleet overzicht van al uw producten, bestellingen, facturen, abonnementen en de status van uw verzoeken. Handig bij elkaar op één plek. In My Vodafone regelt u alles voor uw bedrijf, in no time.
De voordelen van My Vodafone
Alles op één plek
Beheer uw Vodafone Business producten vanuit één centrale plek. Zo weet u altijd waar u moet zijn wanneer u iets wilt regelen.
Altijd in controle
Bepaal wie sims kan aansluiten of facturen kan zien. U heeft controle over wat iedereen binnen uw organisatie in My Vodafone kan doen.
Wanneer het ú uitkomt
My Vodafone is dag en nacht beschikbaar. Omdat u op elk moment toegang hebt, regelt u alles meteen en wanneer u maar wilt.
Wat kan ik in My Vodafone?
Abonnementen
Beheer abonnementen of zet een nummer over naar een andere medewerker.
Facturen
Bekijk of download facturen en maak rapportages over verbruik en kosten.
Verbruik
Bekijk het bel- en dataverbruik en stel limieten of meldingen in.
Voordeelbundels
(De)activeer voordeelbundels voor bellen in het buitenland of het delen van data.
Simkaart en toestel
Sluit nieuwe sims aan, zoek pukcodes op, (de)blokkeer nummers en volg bestellingen.
Gebruikers *
Beslis wie facturen kan zien, sims kan aansluiten en instellingen kan (de)activeren.
Gegevens en instellingen
Pas instellingen aan en houd factuur- en contactgegevens up-to-date.
Service en support
Maak contact met onze support medewerkers en bekijk de status van uw verzoeken.
* Alleen bij accounts met meer dan 5 mobiele abonnementen
Veelgestelde vragen
Bent u zelf de beheerder van het abonnement? Dan kunt u een account gemakkelijk aanmaken via de knop hieronder. Staat het abonnement niet op uw naam of is iemand anders binnen uw bedrijf de beheerder. Dan kan die persoon u een uitnodiging sturen vanuit hun My Vodafone omgeving.
Wachtwoord kwijt? Klik op de knop hieronder om een nieuw wachtwoord aan te vragen.
Weet u niet meer met welk e-mailadres u inlogt? Klik op de knop hieronder om het op te vragen.
Goed om te weten
- Uw klantnummer bestaat uit 9 cijfers. Deze is terug te vinden op uw contract, factuur en onderaan onze emails.
- Staat het contract niet op uw naam? Vraag dan bij uw beheerder uw login op
Stond uw vraag er niet bij? Kijk hier voor meer hulp met My Vodafone