Telefonische overlast melden
Worden er één of meerdere telefoonnummers binnen je organisatie lastiggevallen? Meld het ons en we maken er werk van.
Last van ongewenste telefoontjes?
We doen ons best om samen de overlast te stoppen. Dat lukt alleen als je binnen 3
weken minimaal 3 keer bent lastiggevallen én als er een (korte) verbinding is
geweest. Bel zelf niet terug! Want dan is overlast niet meer te bewijzen. En
maak je geen zorgen, we geven je naam niet door. De plager weet dus niet wie de
melding heeft gedaan.
Dit doen we voor je
- We proberen het nummer van de plager te achterhalen en sturen een eerste waarschuwing per brief of sms. Dit kan alleen bij een Nederlands nummer.
- Is de overlast na 2 weken nog niet gestopt? Meld het dan opnieuw. We sturen dan een tweede waarschuwing.
- Als het dan nog niet stopt, zorgen we ervoor dat het nummer wordt geblokkeerd.
Overlast melden
Wat is de bedrijfsgrootte?
Heb je een kleine onderneming en last van ongewenste telefoontjes of sms'jes, dan kun je de overlast melden in de My Vodafone app.
- Open de My Vodafone App
- Ga naar 'Service'
- Onder het kopje 'Alles over service' klik je op 'Telefonische overlast melden'
- Vul het formulier in
Werk je voor een grote onderneming, dan kun je met dit formulier de overlast bij ons melden. Ontvangen meerdere medewerkers of nummers in je organisatie ongewenste telefoontjes of sms'jes? Vul het formulier dan voor elk nummer apart in.