Overslaan en ga naar inhoud
MKB (5-250 medewerkers)
MKB (5-250 medewerkers)
Grootzakelijk (250+ medewerkers)
Grootzakelijk (250+ medewerkers)

Ivanti Unified Endpoint Management

Modern werkplekbeheer: verras uw gebruikers met een optimale, veilige werkomgeving

Onmiddellijke toegang tot bedrijfsgegevens

Wat nu, als u elk mobiel apparaat (smartphone en laptop) en applicatie zou kunnen vinden, uitrollen, instellen en beveiligen. Met een veilige verbinding naar uw datacenter, de cloud of uw IOT-edge. Met Ivanti UEM is het niet alleen mogelijk, het is ook eenvoudiger dan u denkt. Opties zoals toestelbeveiliging en zero-trust access zijn naadloos beschikbaar. Ivanti heeft speciale oplossingen voor de zorg en andere sectoren.

Bereikbaarheid

Altijd beschikbaar

Toegang tot bedrijfsgegevens op apparaat naar keuze.

Veiligheid

Veilig

Alle aparaten hebben optimaal beveiligde toegang

Tijd voor innovaties

Efficiënt

Gebruik uw tijd voor innovaties en uw core business.

De mogelijkheden van Ivanti

Beheer en beveilig bedrijfsgegevens

Het Ivanti platform is speciaal gebouwd voor organisaties om mobiele apparaten, applicaties en content te beveiligen en managen, terwijl het uw medewerkers toestelkeuze, privacy en een naadloze gebruikerservaring biedt. Ivanti stelt IT in staat om mobiele apparaten op meerdere besturingssystemen vanuit een centraal console te beheren en beveiligen. Dit maakt veilige zakelijke e-mail, automatische toestelconfiguratie, certificaat-gebaseerde beveiliging en het wissen van bedrijfsgevoelige gegevens mogelijk op zowel zakelijke als privé toestellen.

Geleverd uit de cloud

U beheert en beveiligt uw base aan smartphones en pc's direct en eenvoudig vanuit de cloud. Vanuit de cloud koppelt u ook direct aan Active Directory. U en uw medewerkers hebben daardoor een naadloze gebruikservaring. Bedrijfsapps maakt u eenvoudig beschikbaar voor medewerkers - veilig en gescheiden van privé apps. Licenties voor Ivanti past u snel en eenvoudig aan via de Vodafone Business Marketplace.

Voordelen

✓ Eenvoudig proces voor starten, configureren en uitrollen
✓ Volledig, nauwkeurig inzicht in apparaten die uw medewerkers gebruiken voor toegang tot bedrijfsinformatie
✓ Lever snel applicaties en updates zonder gebruikers te storen
✓ Verminder decomplexiteit en kosten van apparaatbeheer
✓ Verbeter de eindgebruikerservaring (en dus productiviteit)
✓ Ondersteun Windows, iOS, Mac, Android, Chrome

84% van de thuiswerkers wil niet meer 5 dagen op kantoor werken

Maar hoe integreert u hybride werken succesvol voor lange termijn? Lees er alles over in ons e-book 'De vooruitgang':

  • De ontwikkelingen en uitdagingen van hybride werken op een rij
  • Oplossingen voor kleine én grote organisaties
  • Een kijkje in de keuken van VodafoneZiggo
e-book digitaal samenwerken

Hoe kunnen we u helpen?

Direct advies

Gratis adviesgesprek

Maak een video- of belafspraak op een moment dat u uitkomt

Boek een co-creatieworkshop

Ontdek in ons Experience Centre welke kansen er liggen in digitalisering.

Nieuwsbrief

Houd mij op de hoogte

Blijf op de hoogte van trends & nieuws in digitale technologie.