Overslaan en ga naar inhoud
MKB (5-250 medewerkers)
MKB (5-250 medewerkers)
Grootzakelijk (250+ medewerkers)
Grootzakelijk (250+ medewerkers)

‘Connect Our Customers’ vodcast #6: CX? Aan de slag met de klant!

Er is een nieuwe betekenis voor de term CX: Customer Experiments. Want alleen door experimenteren weten we waar onze klanten echt enthousiast van worden. Sybrand en Sydney leggen het uit in aflevering #6 van onze vodcastserie Connect Our Customers. 

Connect Our Customers is de vodcast van Vodafone Business over klantbeleving. Bedoeld voor Business Partners, maar feitelijk interessant voor iederéén die te maken heeft met klanten. In deze inspirerende reeks zoomt host Sybrand van Hofwegen (Partner Marketing Manager B2B bij VodafoneZiggo) samen met CX-expert Sydney Brouwer in op de trends, ontwikkelingen en kansen omtrent klantbinding en klantbeleving.

‘Connect Our Customers’ vodcast #4: service maakt boze klanten blij!

Aan de hand van het VORST-principe voor klantbeleving behandelen Sybrand en Sydney iedere aflevering een andere invalshoek op klantbinding en klantbeleving. 

Aflevering #6 van de vodcastserie gaat over de vraag hoe u alle inspiratie uit de vodcasts in de praktijk kunt brengen. Hoe kunt u daadwerkelijk aan de slag gaan met de klant en zijn of haar reis? 

De grootste valkuil is dat we memo's gaan schrijven, plannen gaan maken, budgetten berekenen en dat er over een half jaar nog steeds niks is gedaan of bereikt. In het vakgebied CX zijn we te veel gaan denken en te weinig gaan doen, vindt Sydney Brouwer. Daarom pleit hij ervoor een nieuwe betekenis toe te kennen aan de term CX: Customer Experiments. Want alleen door te experimenteren weten we waar onze klanten echt enthousiast van worden.

In de vodcast hebben Siebrand en Sydney het onder meer over de vraag waar elk experiment mee begint en de cruciale voorwaarden voor customer experiments.

Bekijk alle vodcasts in de serie Connect our Customers:

‘Connect Our Customers’ vodcast #1: wat wil de klant nu echt?

‘Connect Our Customers’ vodcast #2: opvallende contactmomenten

‘Connect Our Customers’ vodcast #3: investeer in de klantrelatie!

‘Connect Our Customers’ vodcast #4: verras uw klanten met service!

‘Connect Our Customers’ vodcast #5: de tijd van de klant is kostbaar

‘Connect Our Customers’ vodcast #6: CX? Aan de slag met de klant!

Gratis Ondernemers Advies

Krijg 1-op-1 advies van een onafhankelijk adviseur