‘Connect Our Customers’ vodcast #1: wat wil de klant nu echt?
Zegt een klant altijd precies en direct wat hij of zij wil? Iedereen die ervaring heeft met sales weet het antwoord: bepaald niet. Het kan soms een uitdaging zijn om te achterhalen waar de werkelijke behoeften van de klant ligt. Daarover gaat deze eerste aflevering van onze vodcastserie Connect Our Customers.
Connect Our Customers is de vodcast van Vodafone Business over klantbeleving. Bedoeld voor Business Partners, maar feitelijk interessant voor iederéén die te maken heeft met klanten. In deze inspirerende reeks zoomt host Sybrand van Hofwegen (Partner Marketing Manager B2B bij VodafoneZiggo) samen met CX-expert Sydney Brouwer in op de trends, ontwikkelingen en kansen omtrent klantbinding en klantbeleving.
Aan de hand van het VORST-principe voor klantbeleving behandelen Sybrand en Sydney iedere aflevering een andere invalshoek op klantbinding en klantbeleving. De betekenis van de letters:
V - Vraag achter de vraag, O - Opvallend Ontwerp, R – Relatie, S – Service en T – Tijd.
In deze eerste aflevering gaat het dus over de veelbesproken ‘vraag achter de vraag’. Wat wil een klant nu echt? Mensen hebben soms de neiging iets anders te zeggen dan ze bedoelen. Waarom is dat? En hoe ga je ermee om als salespersoon/accountmanager? Sybrand en Sydney gaan hierover met elkaar in gesprek en geven tips voor het achterhalen van 'de vraag achter de vraag'.
Bekijk alle vodcasts in de serie Connect our Customers:
‘Connect Our Customers’ vodcast #1: wat wil de klant nu echt?
‘Connect Our Customers’ vodcast #2: opvallende contactmomenten
‘Connect Our Customers’ vodcast #3: investeer in de klantrelatie!
‘Connect Our Customers’ vodcast #4: verras uw klanten met service!
‘Connect Our Customers’ vodcast #5: de tijd van de klant is kostbaar
‘Connect Our Customers’ vodcast #6: CX? Aan de slag met de klant!
Deel dit artikel