Overslaan en ga naar inhoud
MKB (5-250 medewerkers)
MKB (5-250 medewerkers)
Grootzakelijk (250+ medewerkers)
Grootzakelijk (250+ medewerkers)

Klantcontact verbeteren? Tips, adviezen en 2 checklists

Kunnen klanten altijd, overal en via elk kanaal contact met u opnemen? Krijgen zij snel antwoord en kunnen zij rekenen op vlotte service? Een praktische checklist helpt u nu om de juiste keuzes te maken voor succesvolle klantinteractie.

Bereikbaarheid via diverse kanalen wordt steeds belangrijker voor bedrijven. Om de juiste strategie te ontwikkelen en de meest geschikte kanalen te bepalen biedt Vodafone Business een praktische checklist. 

Drempelloze, persoonlijke ervaring

Wie klanten een drempelloze, persoonlijke ervaring wil bieden, moet web chat, telefonie, e-mail, SMS, Whatsapp en social media goed integreren. Het is belangrijk om ervaringen via het ene kanaal te bundelen met de ervaringen via andere kanalen. Maar kunnen uw medewerkers ook alle pieken opvangen en onafhankelijk van tijd en plaats werken? Beschikt u al over een overzichtelijk dashboard dat alle kanalen bundelt? Kortom, maakt u gebruik van alle mogelijkheden die een modern klantcontactcenter u biedt?

Klantcontact verbeteren? Tips, adviezen en 2 checklists

Checks, tips en adviezen

Voor succesvolle klantinteractie zijn strategische, tactische en praktische keuzes nodig. Om die te helpen maken hebben wij een praktische checklist ontwikkeld. Daarmee heeft u een handig instrument om stap voor stap het proces te doorlopen van de eerste voorbereidingen tot en met het functioneren van een klantcontactcenter. In de checklist vindt u ook tal van concrete tips en adviezen om u op weg te helpen.

Nuttig om te lezen: 'Van retailer naar e-tailer: bouw een webshop'

Klantcontact verbeteren? Tips, adviezen en 2 checklists

Download de checklist

Benieuwd naar de stappen die u kunt zetten op weg naar succesvolle klantinteractie? Download dan de checklist. Die is er in twee versies: een uitgebreide versie voor grote bedrijven en een compacte versie voor middelgrote en kleine bedrijven.

Download de checklist voor grote bedrijven:

Download de checklist voor ondernemers:

Klantcontact optimaliseren vraagt om doordachte keuzes en een heldere strategie. Met onze praktische checklists krijgt u een compleet overzicht van de stappen die u kunt zetten om uw bereikbaarheid en service te verbeteren.  

Meer weten over klantcontactdiensten en -oplossingen

Nieuwsbrief

Schrijf u in voor de nieuwsbrief

Lees ons volledige Privacy Statement