Overslaan en ga naar inhoud
MKB (5-250 medewerkers)
MKB (5-250 medewerkers)
Grootzakelijk (250+ medewerkers)
Grootzakelijk (250+ medewerkers)

Testimonials

Zo maakt Tony's Chocolonely impact

Uitkijkend over de haven van Amsterdam werken zo’n 150 mannen en vrouwen aan het succes van een chocoladereep. Een slaafvrije reep, om precies te zijn. En die mannen en vrouwen noemen zichzelf Tony’s. Want de doelen en het gevoel van Tony’s Chocolonely draag je overal uit: impact maken.

Weheat: ‘Data-driven verwarmen’ met IoT-tech van Vodafone

Door slim te innoveren verovert Weheat in hoog tempo de markt met een duurzame warmtepomp die is uitgerust met IoT-technologie met een 4G-connectie, geleverd door Vodafone Business. “De IoT-technologie vereenvoudigt en versnelt de installatie. Ook biedt IoT voordelen bij onderhoud en storingen en maakt het slimmer verwarmen mogelijk, wat goed is voor de portemonnee en het milieu”, legt Weheat salesmanager Jan van Boxmeer uit.

Kavel 10 floreert met snel zakelijk internet: landmeten vanuit de lucht

Kavel 10 kan met Vodafone Business letterlijk de vleugels spreiden. Het bedrijf in Drachten deelt binnenkort dagelijks honderden terabytes aan geodata met klanten, via een nieuwe razendsnelle zakelijk internetverbinding met capaciteit tot 10GB. “Verdere digitalisering met Vodafone Business maakt uitbreiding en internationalisering mogelijk”, zegt Richard Brouwer.

KwikFit: "Nooit meer langs elkaar heen werken, door Vodafone storm"

165 vestigingen, een callcenter en een klantenservice: KwikFit liet ze allemaal overzetten naar Vodafone storm, één geïntegreerd platform voor klantcontacten. 
"We hebben nu veel meer inzicht in de bezetting. En ook in de werkplaats is voortaan iedereen bereikbaar." 

Beter bereikbaar door One Net: nooit meer rennen naar de werkplaats

Bij Molendijk Houtbewerkingsmachines hoeven medewerkers niet meer met een handset in de hand van het kantoor naar de werkplaats te rennen als een klant belt met een technische vraag voor een monteur. Doorverbinden van vast naar mobiel en vice versa is tegenwoordig in heel het bedrijf de praktijk. De bereikbaarheid van het bedrijf is tegenwoordig uitstekend geregeld, dankzij One Net, de ‘telefooncentrale in de cloud’. 

One Net in glansrol bij Blanche Dael: effectiviteit en groei

Dat One Net een flexibele telefooncentrale in de cloud is met tal van flexibele opties, weten al veel bedrijven in Nederland. Maar hoe pakt het in de praktijk uit? Bij Maison Blanche Dael, een bekende ambachtelijke koffiebranderij en theepakkerij van Maastricht, zorgt One Net voor een professionele uitstraling, voor klantvriendelijkheid en voor een slimme link tussen hoofdkantoor en vestigingen. “Met onze ambities om onze koffie op meer locaties te gaan schenken is One Net een handige oplossing”, vertelt Albert Berghof, directeur/eigenaar van Blanche Dael.