Overslaan en ga naar inhoud
MKB (5-250 medewerkers)
MKB (5-250 medewerkers)
Grootzakelijk (250+ medewerkers)
Grootzakelijk (250+ medewerkers)

‘Connect Our Customers’ vodcast #4: verras uw klanten met service!

Service is cruciaal als er iets mis is gegaan. Goede service werkt ook om mensen te verrassen, om ze tot loyale klanten te maken. Sybrand en Sydney leggen het uit in aflevering #4 van onze vodcastserie Connect Our Customers. 

Connect Our Customers is de vodcast van Vodafone Business over klantbeleving. Bedoeld voor Business Partners, maar feitelijk interessant voor iederéén die te maken heeft met klanten. In deze inspirerende reeks zoomt host Sybrand van Hofwegen (Partner Marketing Manager B2B bij VodafoneZiggo) samen met CX-expert Sydney Brouwer in op de trends, ontwikkelingen en kansen omtrent klantbinding en klantbeleving.

‘Connect Our Customers’ vodcast #4: service maakt boze klanten blij!

Aan de hand van het VORST-principe voor klantbeleving behandelen Sybrand en Sydney iedere aflevering een andere invalshoek op klantbinding en klantbeleving. 

In aflevering #4 van de vodcastserie gaat het over de S van Service. Goede service leveren is mensenwerk. Vaak komt service om de hoek kijken als klanten een verzoek hebben dat niet goed past bij standaardproducten en -diensten. Hoe ga je daar dan op een positieve manier mee om?  

Er is ook een andere kant aan service: goede service is cruciaal als er iets mis is gegaan. In deze aflevering behandelen we daarom ook hoe u iemand kunt verrassen en er een enthousiaste klant van te maken. Jan Willem Smit van TCC licht in een klantcase toe waarom service bij dit bedrijf met een hoofdletter S wordt geschreven. 

Bekijk alle vodcasts in de serie Connect our Customers:

‘Connect Our Customers’ vodcast #1: wat wil de klant nu echt?

‘Connect Our Customers’ vodcast #2: opvallende contactmomenten

‘Connect Our Customers’ vodcast #3: investeer in de klantrelatie!

‘Connect Our Customers’ vodcast #4: verras uw klanten met service!

‘Connect Our Customers’ vodcast #5: de tijd van de klant is kostbaar

‘Connect Our Customers’ vodcast #6: CX? Aan de slag met de klant!

Gratis Ondernemers Advies

Krijg 1-op-1 advies van een onafhankelijk adviseur