Overslaan en ga naar inhoud
MKB (5-250 medewerkers)
MKB (5-250 medewerkers)
Grootzakelijk (250+ medewerkers)
Grootzakelijk (250+ medewerkers)

Microsoft 365

Al uw bestanden altijd binnen handbereik, want Microsoft 365 zit in de cloud. U hoeft geen software te installeren, u heeft alleen een internetverbinding nodig. 

Voor veel gestelde vragen en antwoorden kunt u ook terecht op de website van Microsoft.

Vragen, verzoeken, incidenten

Alle Microsoft-producten bestelt en beheert u direct via Vodafone Business Marketplace of via uw accountmanager of servicemanager. Op Marketplace vindt u alle informatie over de oplossingen die wij bieden. Als u een technische vraag heeft, of bijvoorbeeld wilt verlengen of opzeggen, kunt u bellen of een e-mail sturen. Als u al een ticket heeft, kunnen we u sneller helpen.

Ticket aanmaken

Op onze Service Navigator-omgeving kunt u zelf direct tickets aanmaken over alles dat met Microsoft te maken heeft. Service Navigator vindt u in uw zakelijke My Vodafone-portal. Heeft u nog geen toegang, vraag die dan aan via onderstaand telefoonnummer of mailadres.

Contact opnemen

U kunt contact opnemen via telefoon of e-mail. Als u belt voor functioneel technische storingen kunt u in het menu kiezen voor 'storingen'. Voor facturatie of administratieve zaken kiest u voor 'overige'. U kunt natuurlijk ook een e-mail sturen. Bent u op zoek naar sales support? Dan kunt u bellen met +31 88 7145280.

Meer infomatie?

Op onze website vindt u meer informatie over onze Microsoft-diensten:

·          Vodafone Business MKB-oplossingen: Microsoft 365

·          Microsoft 365 voor grootzakelijk