Vodafone Storm
Retailklanten sneller en beter helpen
Omdat klanten, óók in hun contacten buiten de fysieke winkels om, steeds hogere eisen stellen, is het belangrijker dan ooit om ze een drempelloze, persoonlijke ervaring te bieden. Hieronder vatten we samen hoe Vodafone Storm hierbij kan helpen. Voor meer informatie kunt u daarna onze management summary Vodafone Storm in Retail downloaden, met daarin álle informatie over deze omnichannel klantoplossing.
Op deze pagina
Een samenvatting van wat Vodafone Storm voor retail kan betekenen, plus een downloadlink voor Vodafone Storm in Retail.
Vodafone Storm in Retail
Een cloudgebaseerde, omnichannel klantcontactoplossing biedt uitkomst bij het sneller en beter helpen van klanten die steeds hogere eisen stellen. Vodafone Storm biedt precies deze oplossing voor soepel klantcontact. Hierbij worden alle kanalen gebundeld in één overzichtelijke interface die overal toegankelijk is vanaf elk apparaat.
Een betrouwbaar klantcontactcenter dat zich aanpast aan de eisen en wensen van uw organisatie – nu én in de toekomst. Met grote voordelen: een gepersonaliseerde ervaring voor klanten, die direct een individueel antwoord krijgen op hun vragen omdat uw medewerkers alle klantgegevens bij de hand hebben. Klanten kiezen zelf het contactkanaal van hun voorkeur, of dat nu telefoon is, e-mail, webchat of social media. En zo'n oplossing is schaalbaar, dus u kunt flexibel meebewegen met groei of krimp
Download de summary
Kortom, met één oplossing kunt u uw klanten én medewerkers laten profiteren van optimale bereikbaarheid op elk gewenst moment van de dag. En dat alles in eigen beheer.
Meer hierover weten? Download dan nú onze management summary over Vodafone Storm in de retail sector. Bij vragen helpen wij u graag verder!