Breach Response & Forensics
Verzekerd van hulp door cybersecurity-experts wanneer cybercriminelen bij u binnen zijn: hoe verwijdert u cyberinfecties en kunt u snel weer aan de slag met uw business?
Vodafone Business powered by Accenture
Alle organisaties zijn een keer aan de beurt. Bent u klaar om effectief te reageren op een cyberinbreuk?
Cyberinbreuk is een risico voor alle organisaties. Ook uw organisatie weet niet vooraf wanneer ze ‘succesvol’ wordt aangevallen, maar u kunt wel zelf bepalen hoe u reageert. En dat kan cruciaal zijn voor uw bedrijfscontinuïteit. In de uren en dagen na een inbreuk is succesvolle bestrijding afhankelijk van de beschikbaarheid van de juiste mensen met de juiste vaardigheden, experts met specifieke ervaring op elk gebied van informatiebeveiliging.
Breach Response & Forensics (BRF) biedt toegang tot een gespecialiseerd team van ervaren cyberbeveiligingsexperts die organisaties door een cybercrisis leiden. Dit vereist een goed beheerde, robuuste infrastructuur die wordt ondersteund door teams en processen die snel kunnen handelen en weloverwogen beslissingen kunnen nemen. Terwijl uw operationele impact tot een minimum wordt beperkt.
Belangrijke voordelen
Direct aan de slag bij een cyberinbreuk
Helderheid over aanpak
Verlaagt impact en versnelt herstel
Retainer flexibel inzetbaar
Zo werkt Breach Response & Forensics
De Breach Response & Forensics-dienst wordt geleverd op ‘Retainer’-basis, een soort jaarlijkse strippenkaart om uw organisatie direct te kunnen helpen bij een beveiligingsincident. Ons BRF-team staat klaar om op elk cyberincident te reageren en om op te schalen indien nodig. De Retainer is ook in te zetten voor alle andere pro-actieve vragen of verzoeken die u mocht hebben om uw cyberweerbaarheid te vergroten.
1. Bepaling van de scope
Direct na de 24x7 melding van de klant stellen onze Breach Response-experts de aard van het incident vast en zorgen we voor overeenstemming over de vervolgstappen. Dit omvat in ieder geval de initiële maatregelen die u moet nemen om de impact van het incident te verlagen. Mocht opschaling noodzakelijk zijn, dan informeren wij u vroegtijdig.
2. Inperking van de schade
Onze Breach Response-experts verzamelen vervolgens zoveel mogelijk informatie over het incident en laten onze Forensisch Analisten deze analyseren. Ons team bepaalt het toegangspunt, de locaties en impact van de inbreuk en adviseert de vervolgstappen om het incident in te perken en op te lossen.
3. Herstel van uw bedrijfsprocessen
Herstel is de laatste fase van het Breach Response & Forensics-proces. Dit kan alles omvatten, van het resetten van wachtwoorden tot het trekken van nieuwe netwerkkabels of het wissen/vervangen en opnieuw inrichten van een geïnfecteerd apparaat met als doel uw ICT-services te herstellen.
“Door deze dienst konden we direct aan de slag om de schade te beperken, tegen lagere kosten, zodat we ook sneller onze business konden hervatten.”