Overslaan en ga naar inhoud
MKB (5-250 medewerkers)
MKB (5-250 medewerkers)
Grootzakelijk (250+ medewerkers)
Grootzakelijk (250+ medewerkers)

Alles over digitalisering

De wereld digitaliseert – elke dag biedt nieuwe mogelijkheden. Wat doet nieuwe technologie op termijn voor uw bedrijf? Breng uw bedrijf naar de toekomst!

26.000 Klantcontacten? Analyseren en learnings meteen toepassen

Wie zoals VodafoneZiggo zo'n 26.000 klantcontacten per dag afhandelt, beschikt over veel data. Maar hoe benut je die zo goed mogelijk om de klantervaring én het proces te verbeteren? Rogier Beckers, Lead Operational Analytics - Customer Service, over de nieuwe kansen en mogelijkheden van speech analytics en generatieve AI.

6 AI-apps waarvan uw bedrijf direct profijt heeft

Heeft u het gevoel dat u de AI-boot hebt gemist? Dit is uw kans om de achterstand in te halen: hier zijn zes handige AI-tools waarmee u meteen 'aan de bak' kunt.

ChatGPT voor het mkb: 10 tips om er echt mee aan de slag te gaan

ChatGTP is een prachtige tool, maar hoe zet u het in om uw mkb-bedrijf echt vooruit te helpen? V-Hub maakt het u makkelijk, met deze lijst van 10 ideeën voor slim en praktisch gebruik van ChatGPT. 

Hoe u AI kunt toepassen in digital marketing (met infographic)

AI is een van de krachtigste tools die een bedrijf tot zijn beschikking kan hebben. In dit artikel onderzoeken we hoe AI kan worden gebruikt om je marketingactiviteiten te verbeteren, van het maken van content tot het automatiseren van klantinteracties.

Klantcontactcenter: wie z'n klanten echt kent, kan excelleren

Optimale bereikbaarheid? Persoonlijke service? Als het om klantcontact gaat, verwachten mensen steeds meer van organisaties. Een klantcontactcenter (KCC) kan een grote bijdrage leveren aan naadloze interacties en sterke relaties.

10 mobiele apps die een krachtige smartphone vergen

Ondernemers willen hun klanten optimaal bedienen, vanaf elke plek. Met de nieuwe Samsung Galaxy S24-serie heeft u gloednieuwe krachtige tools om de zwaarste apps moeiteloos te laten draaien. Dit zijn 9 populaire mobiele business apps waarmee u de productiviteit van uw onderneming een boost geeft, aangevuld met één mobiele gimmick app.

FFtF FC Urban in 2024: Startup plant sprong, richt pijlen op VS

Hoe innovatief wordt startup Nederland in 2024? FC Urban, vorig jaar gekroond met het Fit For the Future keurmerk van VodafoneZiggo voor digitaal vooruitstrevende bedrijven, heeft voor 2024 een grote sprong in gedachten. Oprichter Joep Lamme: “We blikken hongerig vooruit op het WK 2026.”

Aectual verdient FFtF-certificaat met ‘innovatief vermogen’

U wilt een duurzame, volledig circulaire en 3D-geprinte mansion? Aectual realiseert het! Het Amsterdamse designbureau ontwikkelt sinds 2017 interieurobjecten op basis van een slim staaltje data-tech en een voorraad gerecyclede grondstoffen. Aectual is zo digitaal vooruitstrevend, dat het onlangs het Fit For the Future Certificaat van Vodafone Business verdiende.

studio subtl experimenteert met (duurzame) AR-shopping

Vodafone Business opende onlangs in Amsterdam de deuren van de Shared Store; een uniek experiment waar consumenten door middel van AR-technologie konden kennismaken met drie vooruitstrevende webshops. Modemerk studio subtl was er één van. Met Jorn van het Hof, oprichter van het duurzame fashionlabel, blikken we terug: was het een optimistisch foefje of de winkelervaring van de toekomst?

Moyee Coffee legt met AR productieketen bloot

De Shared Store van Vodafone Business was de eerste pop-up store, waar consumenten door middel van AR-technologie in de wereld doken van drie toonaangevende webshops. Met Gijs Maks, B2C-manager van Moyee Coffee maken we de balans op: was de Shared Store een interessant experiment of de shopping experience van de toekomst?

Het AR vitamine-universum van Yummygums

Vodafone Business opende onlangs een compleet nieuwe, pop-up shopping experience. In de Amsterdamse Shared Store konden consumenten door middel van AR-technologie kennismaken met drie vooruitstrevende webshops, waaronder Yummygums. Met Yummygums’ managing director Frank van Driel en medeoprichter Luuk van Hoogstraten blikken we terug: was het een leuk experiment of dé winkelervaring van de toekomst?

Fastlane: fijne festivals door topverbindingen en IoT (video)

Fastlane is een festival app waar iedereen blij van wordt. Festivalgangers hebben in de app zicht op wat er speelt en kunnen vlot hun drankjes en hapjes bestellen. Organisatoren werken graag met de app omdat deze snel en stabiel is, waardoor ze goede omzetten boeken, met minder personeel achter de bar. “En dat alles mede dankzij de verbindingen en de IoT-tech van Vodafone Business”, zegt Daniel van Drunen, mede-oprichter van Fastlane, in de video.