Testimonials
ANWB Rijopleiding #1 in Nederland op Vodafone Cloud Workplace
Overstappen van een ‘houtje-touwtje’ omgeving met lokale opslag naar een moderne, robuuste cloudoplossing: de medewerkers van de vestigingen van ANWB Rijopleiding De Kleijnen in Rijswijk, Den Haag en Gouda zijn er heel blij mee. En directeur Mark van Ruiten? Die slaapt sinds de migratie naar de Vodafone Cloud Workplace werkplekken beter, want hij heeft geen zorgen meer over security en privacy. ANWB Rijopleidingen is de eerste organisatie in Nederland die overstapte op Vodafone Cloud Workplace.
Kärcher Nederland: ‘next level customer care’ met Vodafone Storm
Als uw klant u goed kan bereiken en vlot en foutloos wordt geholpen, dan heeft uw customer care zijn vruchten afgeworpen: klanttevredenheid leidt tot positieve mond-tot-mondreclame, loyaliteit en uiteindelijk zelfs groei. Ook vinden uw medewerkers hun werk leuker als ze werken met technologie van vandaag, die werkt. Het is de praktijk bij Kärcher Nederland, dat met Vodafone Storm heeft geïnvesteerd in ‘next-level customer care’.
Drone als razendsnelle magazijnteller, dankzij 5G
Een met 5G-technologie uitgeruste drone die op grote hoogte in magazijn goederen telt. Volautomatisch, snel en precies gaat deze nijvere vliegende robot zijn gang, pallet voor pallet, doos voor doos. “Deze 5G-drone wordt een frequente verschijning in de magazijnen van Nederland”, zegt Arno Bruining over zijn oplossing, die in samenwerking met het ‘5Groningen’ platform intensief wordt getest.
Play-In met Vodafone: digitalisering geeft ruimte om te ondernemen
Attractiepark PLAY-IN, daar ga je heen om te spelen, te springen of te klimmen, met of juist zonder de kids. De ondernemers Margot en Frans Jansen maakten met hun bedrijf ook een reuzensprong: goed gedigitaliseerd en prima bereikbaar zijn ze nu klaar voor een flinke uitbreiding van het aanbod van hun attractiepark.
Naaimachinespecialist Habraken: “Na digitalisering klaar voor groei”
Habraken, een in Kaatsheuvel gevestigde specialist op het gebied van industriële naaimachines, wil verder groeien binnen en buiten Europa. Het bedrijf heeft onlangs met Vodafone Business de bereikbaarheid flink verbeterd, om grote afnemers terwille te zijn die 24/7 snelle service verwachten. Zo kwamen er oplossingen voor (een combi van) vaste en mobiele telefonie en profiteert Habraken nu ook van een flexibele, goed zelf te beheren virtuele One Net centrale.
Meer inzicht in cyberdreigingen, ook voor middelgrote organisaties
Hoe zorgt een bescheiden organisatie dat ze toch op de grootst mogelijke cyberveiligheid kan rekenen? Ron Ploeg, IT & Facility Manager bij zorgorganisatie Parlan, vertelt over dreigingen en naïviteit. Over oplossingen en maatwerk. En over de overtuigingskracht van een SBS-microfoon.