Vervangend Toestel Service
Altijd een leentoestel als u dat nodig heeft
Is uw telefoon kapot? Gelukkig kunt u bij alle Red Pro abonnementen en Business Mobile Onbeperkt gebruikmaken van Vervangend Toestel Service voor in Nederland, of Vervangend Toestel Service voor binnen de EU. Hiermee ontvangt u een leentoestel op locatie, wanneer u deze nodig heeft. Zo blijft u altijd bereikbaar!
Vervangend Toestel Service in Nederland
Telefoon kapot, en bent u in Nederland? Maak dan gebruik van Vervangend Toestel Service.
- We zorgen dat u een leentoestel krijgt, zodat u gewoon bereikbaar blijft terwijl wij uw toestel repareren
- Is uw telefoon gerepareerd? Dan brengt de koerier 'm bij u langs en neemt hij het leentoestel weer mee
Vervangend Toestel Service is inbegrepen bij zakelijke Red Pro abonnementen en Business Mobile Onbeperkt.
Vervangend Toestel Service Nederland | |
Leentoestel bij defect toestel | Ja |
Leentoestel bij verloren of gestolen toestel | Nee |
Optie tot repareren (tegen betaling) | Ja |
Vervangend Toestel Service op reis EU
Toestel defect, gestolen of verloren buiten Nederland, in de EU?* Dan is er Vervangend Toestel Service op reis EU.
- U krijgt een leentoestel zodat u gewoon bereikbaar blijft in het buitenland. Wij doen ons best om binnen 2 werkdagen een leentoestel op locatie binnen de EU te krijgen waar de dienst geldt.
- Bij terugkomst in Nederland laat u het leentoestel gewoon weer ophalen
Vervangend Toestel Service op reis EU is inbegrepen bij zakelijke Red Pro abonnementen en Business Mobile Onbeperkt met een ingangsdatum vanaf 2 maart 2020.
Vervangend Toestel Service op reis EU | |
Leentoestel bij defect toestel | Ja |
Leentoestel bij verloren of gestolen toestel | Ja |
Optie tot repareren (tegen betaling) | Nee |
* Kijk in de voorwaarden in welke EU landen deze service geldt.
Veelgestelde vragen
Hieronder vindt u antwoorden op de meestgestelde vragen over Vervangend Toestel Service in Nederland en Vervangend Toestel Service op reis EU.
Met Vervangend Toestel Service heeft u recht op een leentoestel tijdens de reparatie. U maakt een afspraak met een koerier die uw kapotte toestel komt ophalen en het vervangende toestel brengt.
Kies de situatie die voor u van toepassing is om uw claimnummer op te vragen.
1. U heeft een Chubb polis:
Bel Chubb
(043) 387 02 72
Openingstijden:
Ma t/m vr: 09.00 - 18.00 uur
Za: 09.00 - 17.00 uur
2. U heeft een Assurant polis
Bel Assurant
(088) 712 00 27
Openingstijden:
Ma t/m vr: 09.00 - 18.00 uur
Za: 09.00 - 17.00 uur
Neem vervolgens contact op met Dynalogic om een afspraak te maken. Zorg dat u het IMEI nummer van uw toestel en het claimnummer bij de hand heeft.
Gebruik u een eSIM?
De eSIM dient verwijderd te worden van het toestel, zodat deze geïnstalleerd kan worden op het leentoestel. Voordat u het eSIM profiel verwijdert, controleert u of u de oorspronkelijke eSIM voucher nog in uw bezit heeft. Als u deze niet meer heeft, vraag dan de eSIM gegevens op in My Vodafone. Hiervoor moet u sms-berichten kunnen ontvangen en lezen op het scherm. Bewaar de eSIM voucher op een veilige plek.
Daarna kunt u de eSIM verwijderen van uw oude toestel en vervolgens de eSIM middels de QR-code installeren op het leentoestel.
Als de schade aan het toestel te groot is en u de eSIM niet meer van het toestel kunt verwijderen, blokkeer dan uw eSIM via My Vodafone Zakelijk of via onze klantenservice. U kunt dit telefonisch doorgeven aan Dynalogic. De koerier neemt dan een nieuwe SIM voor u mee.
Bel Dynalogic
(045) 750 15 15
Openingstijden:
Ma t/m za: 09.00 - 21.00 uur
Zo: 09.00 - 13.00 uur
- De koerier controleert het iRMA nummer en vult samen met u het leenformulier in
- Is uw toestel gerepareerd? Dan nemen we contact met u op voor een afspraak om de toestellen weer om te ruilen
- U dient de simkaart of het eSIM profiel uit het leentoestel te verwijderen
Met Vervangend Toestel Service op reis EU heeft u recht op een leentoestel wanneer uw toestel defect is. U maakt een afspraak met een koerier die een vervangend toestel brengt.
Neem contact op met Dynalogic, om een afspraak te maken.
Bel Dynalogic
+31 45 750 16 06
Openingstijden:
Ma t/m za: 09.00 - 21.00 uur
Zo: 09.00 - 13.00 uur (Nederlande tijd).
De koerier levert het leentoestel bij u af. Zodra u weer in Nederland bent, neemt u contact op met Dynalogic om het leentoestel te retourneren.
Is uw toestel gestolen of kwijt en heeft u Vervangend Toestel Service op reis EU? Dan heeft u recht op een leentoestel.
1. Zorg eerst dat u uw SIM blokkeert:
- Via My Vodafone, of;
- Bel naar Vodafone Klantenservice: +31 654 500 100
(Ma t/m vr: 08.00 - 20.00 uur | Za - zo: 08.00 - 18.00 uur Nederlandse tijd)
2. Neem contact op met Dynalogic om een afspraak te maken met een koerier die een leentoestel en vervangende SIM brengt. Geef aan welk type SIM u gebruikt.
- Dynalogic: +31 45 750 16 06
(Ma t/m za: 09.00 - 21.00, zo: 09.00 - 13.00 uur Nederlandse tijd)
3. Leentoestel en vervangende SIM ontvangen? Neem dan weer contact op met onze klantenservice om uw SIM te activeren. Bent u geen contracthouder, neem dan contact op met de contracthouder om de SIM te activeren. Houd de volgende gegevens bij de hand, zodat u uzelf kunt legitimeren:
- Optie 1: uw bedrijfswachtwoord
- Optie 2: Alle onderstaande gegevens:
- a. Klantnummer
- b. Bedrijfsnaam
- c. Postcode en huisnummer
- d. Mobiel telefoonnummer
- e. Geboortedatum
- f. Rekeningnummer
4. De koerier levert het leentoestel bij u af. Bent u weer in Nederland? Neem dan contact op met Dynalogic om het leentoestel te retourneren.
We hebben alles wat u wilt weten over reparatie, verlies of diefstal op een rijtje gezet.
Meer informatie over Vervangend Toestel Service in Nederland
- Vervangend Toestel Service is standaard inbegrepen bij Red Pro Connect, Select, Unlimited, Elite en Business Mobile Onbeperkt
- Vervangend Toestel Service geldt niet bij Sim Only abonnementen
- Is uw telefoon defect en heeft u Vervangend Toestel Service? Bel ons dan voor 12.00 uur, dan komt de koerier dezelfde dag nog langs met een leentoestel op uw verblijfadres in Nederland. Belt u ons na 12.00 uur, dan krijgt u het leentoestel de volgende dag
Meer informatie over Vervangend Toestel Service op reis EU
- Vervangend Toestel Service op reis EU is standaard inbegrepen bij Red Pro Connect, Select, Unlimited, Elite en Business Mobile Onbeperkt
- Is uw toestel defect, gestolen of kwijt, en heeft u Vervangend Toestel Service op reis EU? Dan sturen we per koerier een vervangend toestel naar uw verblijfadres in het buitenland (buiten Nederland, in de EU). Vraagt u vóór 14.00 uur Nederlandse tijd een leentoestel aan, dan ontvangt u 'm de volgende werkdag. Voor aanvragen na 14.00 uur Nederlandse tijd hebben we twee werkdagen nodig om het leentoestel op uw locatie te krijgen
- U mag het leentoestel 4 weken gratis gebruiken vanaf het moment van aanvragen
- Bent u weer in Nederland en is de leenperiode verstreken? Neem dan contact op met Dynalogic om uw leentoestel weer in te leveren