Overslaan en ga naar inhoud
MKB (5-250 medewerkers)
MKB (5-250 medewerkers)
Grootzakelijk (250+ medewerkers)
Grootzakelijk (250+ medewerkers)

Vervangend Toestel Service

Altijd een leentoestel als u dat nodig heeft

Is uw telefoon kapot? Gelukkig kunt u bij alle Red Pro abonnementen en Business Mobile Onbeperkt gebruikmaken van Vervangend Toestel Service voor in Nederland, of Vervangend Toestel Service voor binnen de EU. Hiermee ontvangt u een leentoestel op locatie, wanneer u deze nodig heeft. Zo blijft u altijd bereikbaar!

Vervangend Toestel Service in Nederland

Telefoon kapot, en bent u in Nederland? Maak dan gebruik van Vervangend Toestel Service.

  • We zorgen dat u een leentoestel krijgt, zodat u gewoon bereikbaar blijft terwijl wij uw toestel repareren
  • Is uw telefoon gerepareerd? Dan brengt de koerier 'm bij u langs en neemt hij het leentoestel weer mee

Vervangend Toestel Service is inbegrepen bij zakelijke Red Pro abonnementen en Business Mobile Onbeperkt.

Wat is inbegrepen?
  Vervangend Toestel Service Nederland
Leentoestel bij defect toestel Ja 
Leentoestel bij verloren of gestolen toestel Nee
Optie tot repareren (tegen betaling) Ja

Vervangend Toestel Service op reis EU

Toestel defect, gestolen of verloren buiten Nederland, in de EU?* Dan is er Vervangend Toestel Service op reis EU. 

  • U krijgt een leentoestel zodat u gewoon bereikbaar blijft in het buitenland. Wij doen ons best om binnen 2 werkdagen een leentoestel op locatie binnen de EU te krijgen waar de dienst geldt. 
  • Bij terugkomst in Nederland laat u het leentoestel gewoon weer ophalen

Vervangend Toestel Service op reis EU is inbegrepen bij zakelijke Red Pro abonnementen en Business Mobile Onbeperkt met een ingangsdatum vanaf 2 maart 2020.

Wat is inbegrepen?
  Vervangend Toestel Service op reis EU
Leentoestel bij defect toestel Ja 
Leentoestel bij verloren of gestolen toestel Ja
Optie tot repareren (tegen betaling) Nee

* Kijk in de voorwaarden in welke EU landen deze service geldt.

Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u antwoorden op de meestgestelde vragen over Vervangend Toestel Service in Nederland en Vervangend Toestel Service op reis EU.

Met Vervangend Toestel Service heeft u recht op een leentoestel tijdens de reparatie. U maakt een afspraak met een koerier die uw kapotte toestel komt ophalen en het vervangende toestel brengt.

Kies de situatie die voor u van toepassing is om uw claimnummer op te vragen.

1. U heeft een Chubb polis:

Bel Chubb
(043) 387 02 72

Openingstijden:
Ma t/m vr: 09.00 - 18.00 uur
Za: 09.00 - 17.00 uur

2. U heeft een Assurant polis

Bel Assurant
(088) 712 00 27

Openingstijden:
Ma t/m vr: 09.00 - 18.00 uur
Za: 09.00 - 17.00 uur

Neem vervolgens contact op met Dynalogic om een afspraak te maken. Zorg dat u het IMEI nummer van uw toestel en het claimnummer bij de hand heeft.

Gebruik u een eSIM?

De eSIM dient verwijderd te worden van het toestel, zodat deze geïnstalleerd kan worden op het leentoestel. Voordat u het eSIM profiel verwijdert, controleert u of u de oorspronkelijke eSIM voucher nog in uw bezit heeft. Als u deze niet meer heeft, vraag dan de eSIM gegevens op in My Vodafone. Hiervoor moet u sms-berichten kunnen ontvangen en lezen op het scherm. Bewaar de eSIM voucher op een veilige plek.

Daarna kunt u de eSIM verwijderen van uw oude toestel en vervolgens de eSIM middels de QR-code installeren op het leentoestel.

Als de schade aan het toestel te groot is en u de eSIM niet meer van het toestel kunt verwijderen, blokkeer dan uw eSIM via My Vodafone Zakelijk of via onze klantenservice. U kunt dit telefonisch doorgeven aan Dynalogic. De koerier neemt dan een nieuwe SIM voor u mee.

Bel Dynalogic
(045) 750 15 15

Openingstijden: 
Ma t/m za: 09.00 - 21.00 uur
Zo: 09.00 - 13.00 uur

  • De koerier controleert het iRMA nummer en vult samen met u het leenformulier in 
  • Is uw toestel gerepareerd? Dan nemen we contact met u op voor een afspraak om de toestellen weer om te ruilen
  • U dient de simkaart of het eSIM profiel uit het leentoestel te verwijderen

Met Vervangend Toestel Service op reis EU heeft u recht op een leentoestel wanneer uw toestel defect is. U maakt een afspraak met een koerier die een vervangend toestel brengt.

Neem contact op met Dynalogic, om een afspraak te maken. 

Bel Dynalogic
+31 45 750 16 06

Openingstijden:
Ma t/m za: 09.00 - 21.00 uur
Zo: 09.00 - 13.00 uur (Nederlande tijd). 

De koerier levert het leentoestel bij u af. Zodra u weer in Nederland bent, neemt u contact op met Dynalogic om het leentoestel te retourneren.

Is uw toestel gestolen of kwijt en heeft u Vervangend Toestel Service op reis EU? Dan heeft u recht op een leentoestel. 

1. Zorg eerst dat u uw SIM blokkeert:

  • Via My Vodafone, of;
  • Bel naar Vodafone Klantenservice: +31 654 500 100
    (Ma t/m vr: 08.00 - 20.00 uur | Za - zo: 08.00 - 18.00 uur Nederlandse tijd) 

2. Neem contact op met Dynalogic om een afspraak te maken met een koerier die een leentoestel en vervangende SIM brengt. Geef aan welk type SIM u gebruikt.

  • Dynalogic: +31 45 750 16 06
    (Ma t/m za: 09.00 - 21.00, zo: 09.00 - 13.00 uur Nederlandse tijd)

3. Leentoestel en vervangende SIM ontvangen? Neem dan weer contact op met onze klantenservice om uw SIM te activeren. Bent u geen contracthouder, neem dan contact op met de contracthouder om de SIM te activeren. Houd de volgende gegevens bij de hand, zodat u uzelf kunt legitimeren:

  • Optie 1: uw bedrijfswachtwoord
  • Optie 2: Alle onderstaande gegevens:
    • a. Klantnummer
    • b. Bedrijfsnaam
    • c. Postcode en huisnummer
    • d. Mobiel telefoonnummer
    • e. Geboortedatum
    • f. Rekeningnummer

4. De koerier levert het leentoestel bij u af. Bent u weer in Nederland? Neem dan contact op met Dynalogic om het leentoestel te retourneren.

We hebben alles wat u wilt weten over reparatie, verlies of diefstal op een rijtje gezet.

Meer informatie over Vervangend Toestel Service in Nederland

  • Vervangend Toestel Service is standaard inbegrepen bij Red Pro Connect, Select, Unlimited, Elite en Business Mobile Onbeperkt
  • Vervangend Toestel Service geldt niet bij Sim Only abonnementen
  • Is uw telefoon defect en heeft u Vervangend Toestel Service? Bel ons dan voor 12.00 uur, dan komt de koerier dezelfde dag nog langs met een leentoestel op uw verblijfadres in Nederland. Belt u ons na 12.00 uur, dan krijgt u het leentoestel de volgende dag

Meer informatie over Vervangend Toestel Service op reis EU

  • Vervangend Toestel Service op reis EU is standaard inbegrepen bij Red Pro Connect, Select, Unlimited, Elite en Business Mobile Onbeperkt
  • Is uw toestel defect, gestolen of kwijt, en heeft u Vervangend Toestel Service op reis EU? Dan sturen we per koerier een vervangend toestel naar uw verblijfadres in het buitenland (buiten Nederland, in de EU). Vraagt u vóór 14.00 uur Nederlandse tijd een leentoestel aan, dan ontvangt u 'm de volgende werkdag. Voor aanvragen na 14.00 uur Nederlandse tijd hebben we twee werkdagen nodig om het leentoestel op uw locatie te krijgen
  • U mag het leentoestel 4 weken gratis gebruiken vanaf het moment van aanvragen
  • Bent u weer in Nederland en is de leenperiode verstreken? Neem dan contact op met Dynalogic om uw leentoestel weer in te leveren