Overslaan en ga naar inhoud
MKB (5-250 medewerkers)
MKB (5-250 medewerkers)
Grootzakelijk (250+ medewerkers)
Grootzakelijk (250+ medewerkers)

Alles over digitalisering

De wereld digitaliseert – elke dag biedt nieuwe mogelijkheden. Wat doet nieuwe technologie op termijn voor uw bedrijf? Breng uw bedrijf naar de toekomst!

Minder mensenwerk, daar wordt de zorg juist beter van

Robots. Slimme matrassen. Tovertafels. Bij Stichting Aafje betekent zorgverlening al heel wat meer dan alleen mensenwerk. Er wordt volop geïnnoveerd. Maar waar komt deze vernieuwingsdrang vandaan? En hoe hebben ze het voor elkaar gekregen? We vroegen het aan Nelson Ramos, manager ICT bij Aafje.

Network slicing in zorg: beslissend voordeel op weg naar 't ziekenhuis

Hoe kan in de gezondheidszorg een – levensreddend – verschil maken? Het begint bij een 5G netwerk dat zorgt voor dataverkeer dat geïsoleerd is van de rest van het netwerk, voor extra beveiliging en maximale bandbreedte. Zo kunnen levens gered worden en de kwaliteit van de hulpverlening verhoogd.

Video: hoe werkt Metaverse? Bram van Dijk legt het uit

Hoe ziet de mobiele telefoon van de toekomst er uit? Wat is de schone belofte van Metaverse en hoe werkt het? Tech-journalist Bram van Dijk (bekend van Bright en RTL Nieuws) vertelt alles over de Metaverse tijdens een event van Vodafone Business partner Qommunity.

De toekomst van het netwerk – in 7 vragen

De traditionele wereld van MPLS en netwerken met VPN-verbindingen via het datacenter verandert in rap tempo. Applicaties bevinden zich in de cloud en medewerkers zitten thuis. Dat heeft consequenties voor de inrichting van het netwerk en voor de cybersecurity. Wat verandert er en hoe leid je de veranderingen in goede banen? In dit artikel biedt Marc Sanders, solution specialist Networking bij VodafoneZiggo een overzicht aan de hand van zeven vragen.

Connectiviteit voor onderscheid in omnichannel aanpak

Toen Corine Bos in februari 2020 bij BCC begon als IT Director, belandde ze op twee manieren in een uitzonderlijke situatie. Het bedrijf zou verkocht gaan worden en binnen een maand werden de effecten van de coronapandemie voelbaar. Zowel intern als extern ging de organisatie een transitie in.  

Een digitale werkplek die staat als een huis

Bouwbedrijf Klokgroep is binnen de bouwwereld een absolute voorloper op het gebied van digitalisering. Door werknemers op kantoor en de bouwplaats efficiënter te laten communiceren, krijgen huizenkopers meer service en verbetert de winstgevendheid.

Hoe vraag je AVG toestemming? 3 tips

Zonder toestemming om klantgegevens te verwerken mogen ondernemers niet zomaar namen, e-mailadressen en bijvoorbeeld telefoonnummers registreren. De AVG-wetgeving verplicht ondernemers daarnaast om die gegevens goed te beschermen, zodat er door cybercrime of andere fouten geen datalekken ontstaan, waarschuwt SEO-expert Patrick Wessels. De juiste tekst of een goed ontwerp van een (landings)pagina of andere plek om in te schrijven vergroot de kans op toestemming om gegevens te verwerken.

CEO WE Fashion: “Winkelen, meer beleving dan functionaliteit”

Midden in de coronacrisis een nieuwe flagshipstore openen in Amsterdam: WE Fashion deed het. De derde lockdown verpestte al snel het feestje, maar sinds de heropening kan iedereen er weer terecht voor de ultieme shopping experience. V-Hub sprak WE Fashion CEO Joris Aperghis over de blijvende relevantie van het fysieke winkelen. 

Razendsnel gedigitaliseerd met Vodafone Business

Als een accountants- en belastingkantoor zich afsplitst van het moederbedrijf, dan is snel schakelen nodig. Alles rond IT, hard- en software, telefonie en internet moet opnieuw geregeld worden. En ook nog snel en goed! Beuk Accountants en Belastingadviseurs ging de uitdagingen met Vodafone Business aan. 

Nieuwe netwerkapp Clubhouse: 7 tips

Het is de nieuwe netwerkapp waar veel mensen over (en mee) praten. Wat is Clubhouse precies en belangrijker nog, wat kunt u er als ondernemer mee? “In een tijd waarin mensen meer en meer op zoek gaan naar echtheid, is dit perfect."

VodafoneZiggo gaat digi-uitdagingen te lijf

Dankzij de 'digi' in onze strategie creëren we een steeds betere klantervaring. Achter de schermen matchen we die ervaring voor medewerkers. Samen zijn we innovatief, wendbaar en vooral: digitaal. “Dát maakt werken bij VodafoneZiggo zo gaaf”, schrijft Robin Kroes, Executive Director Strategy, Insights & Integration bij VodafoneZiggo, in deze blog.