Overslaan en ga naar inhoud
MKB (5-250 medewerkers)
MKB (5-250 medewerkers)
Grootzakelijk (250+ medewerkers)
Grootzakelijk (250+ medewerkers)

SEO

Digital marketing serie #5: Adverteren op Google, hoe gaat dat?

Het verbaast u zeker niet meer dat Google de meest gebruikte zoekmachine ter wereld is. Ook in Nederland gebruiken we verreweg het meeste Google Search voor zoekopdrachten. Dit is dus de perfecte plek om uw bedrijf te promoten. In deze blog gaan we in op de basis van Google Ads.

Digital marketing serie #4: tips over de technische componenten

Zoekmachines geven de voorkeur aan webpagina’s met relevante content voor hun gebruikers, logisch natuurlijk. Maar naast dat de content in orde moet zijn, zijn er nog een aantal technische componenten van uw website waar de algoritmes van zoekmachines voorkeur aan geven. 

Digital marketing serie #3: Hoe optimaliseer ik mijn tekst?

SEO-optimalisatie voor uw webtekst is een van de meest effectieve methoden om beter gevonden te worden. Op deze manier trekt u meer bezoekers en daarmee haalt u meer klanten binnen. In deze V-Hub blog kunt u aan de hand van een aantal stappen uw teksten optimaliseren.

Digital marketing serie #2: Website optimalisatie

Wanneer u een aantal focus-zoekwoorden heeft gedefinieerd is het zaak deze in uw website teksten te verwerken. Het doel is deze zoekwoorden zo te verwerken in de tekst op uw website dat Google herkent dat uw website relevant is voor deze specifieke zoekopdracht. 

Digital marketing serie #1: SEO-zoekwoordenonderzoek in 4 stappen

Een zoekwoordenonderzoek kan een belangrijke eerste stap zijn om de SEO van uw bedrijf naar een hoger niveau te tillen. Maar hoe gaat u te werk? En hoe zorgt u ervoor dat u zoekwoorden selecteert die voor meer bezoek zorgen? Hier volgt een handig stappenplan die uitlegt hoe u het beste een zoekwoordenonderzoek kunt uitvoeren en tot een set focus-zoekwoorden komt om uw seo-teksten op te baseren.