V-Hub, kenniscentrum voor ondernemers
Inspiratie, ideeën en advies voor ondernemers. Alles over veilig hybride werken, digitalisering en ondernemen, op één plek!
Overwin de hybride werken complexiteit
Hybride werken is, na versnelde integratie van thuiswerken, niet meer weg te denken uit onze arbeidscultuur. Om dit voor lange termijn succesvol te laten werken, zijn een aantal zaken sleutel: oog voor het team en beveiligde flexibiliteit. Kortom: verbinding en veiligheid. Er blijven altijd incidenten bestaan die niemand kan voorspellen. Hoe u daar als bedrijf op kan anticipeert is aan u.
Business Scan – kickstart voor digitalisering van uw bedrijf
Als u uw mkb-bedrijf effectiever, efficiënter en ook winstgevender wilt maken, dan is digitalisering de kortste weg. Maar waar te beginnen? Waar is de winst te behalen? Doe de razendsnelle online Business Scan en u heeft het binnen vijf minuten helder!
De winst van de pandemie, volgens ondernemers? Digitalisering!
De coronacrisis heeft – buiten gezondheidsproblemen en economische zorgen – ook positieve effecten gehad. Mkb-ondernemers noemen onder meer de digitalisering en de ontwikkeling van hybride werken als positieve ‘bijvangst’ van de pandemie. Vier op de tien mkb’ers in de zakelijke dienstverlening meent dat de crisis in feite een steun in de rug is geweest voor de digitalisering van hun bedrijf.
Digital Marketing Serie #10: micro- en macroconversies
Als u het conversiepercentage op uw website wilt verhogen is het verstandig om de termen micro- en macroconversie te kennen. Ze spelen een belangrijke rol bij conversie optimalisatie en geven inzicht in de gebruikers in hun customer journey. Maar wat zijn deze micro- en macroconversies precies? En hoe kunnen zij u ondersteunen?
5G houdt de stad toegankelijk: waar is die vrije parkeerplek?
In de West Midlands in Engeland cirkelt 1 op de 3 auto’s rond in stadscentra op zoek naar een beschikbare plek. Lokale overheden hebben moeite om meer parkeergelegenheid te creëren en de verkeersdrukte te verminderen. Om de regio toegankelijk te houden, zoekt men naar nieuwe manieren van transport.
Digital Marketing serie #9: hoe zet ik een marketing funnel in?
Een marketing funnel is een omschrijving van de ‘customer journey’ of klantreis die iemand aflegt met een bedrijf of product. Het beschrijft waar de klant mee bezig is van het eerste contactmoment tot de uiteindelijke aankoop. Hiermee kunt u inspelen op waar klanten behoefte aan hebben. Ook helpt het u bij het bepalen van een goede marketingstrategie. Een goed toepasbaar voorbeeld hiervan is het inzetten van het AIDA model.
V-Hub maakt het persoonlijk
V-Hub heeft nieuwe functies! Vertel ons hoe uw bedrijf in My V-Hub er uitziet en ontvang een gratis actieplan met hoe u uw bedrijf digitaal verder kan brengen.
Wat is V-Hub?
Op V-Hub vindt u inspiratie, ideeën en advies voor het midden- en kleinbedrijf. Over security, over veilig hybride werken, digitalisering, duurzaam denken en doen. Over alles wat u nodig heeft om succesvol(ler) te ondernemen, op één plek! Ook vindt u er My V-Hub, waar u de voortgang van uw digitalisering kunt testen en waar u een actieplan op maat krijgt – met gericht en neutraal gratis advies!
Waar kan V-Hub u mee helpen?
Ondernemende mensen vormen het kloppend hart van onze economie. Met inspirerende artikelen en met gratis, onpartijdig en bruikbaar advies helpen wij zzp’ers, mkb’ers en grotere bedrijven vooruit. Wij laten u de trends zien en de mogelijkheden van nieuwe technologie. En: we vertellen en demonstreren hoe ondernemend Nederland kan aanhaken bij de ontwikkelingen. Vodafone Business selecteert voor u op V-Hub de informatie die er echt toe doet.