Overslaan en ga naar inhoud
MKB (5-250 medewerkers)
MKB (5-250 medewerkers)
Grootzakelijk (250+ medewerkers)
Grootzakelijk (250+ medewerkers)

Retail

Zomer, hel voor moderetailers? Aperghis: “Manage voorraad slim”

Zijn de zomermaanden een vloek of juist een zegen voor retailers in de fashionindustrie? We vroegen het aan Joris Aperghis, CEO van het modemerk WE Fashion. “Slim voorraadmanagement is de kunst van het retailen. Zeker in de zomermaanden.” Maar hoe pak je dat aan? En hoe komt de Nederlandse moderetailer zonder kleerscheuren de zomer door? 

Hoe u kaartbetalingen accepteert: een stap-voor-stap handleiding

Nu steeds meer mensen minder contant geld bij zich hebben, is het accepteren van kaartbetalingen een must - vooral voor kleine bedrijven die geen omzet willen mislopen. Onze stap-voor-stap gids behandelt alles wat u moet weten - van het opsplitsen van de voor- en nadelen tot het kiezen van de juiste tools en veilig blijven.

Josh Veldhuizen over werk-privé: “Ik ben 'n geoefend loslater”

Josh Veldhuizen is de vrouw achter het succesvolle modelabel JOSH V. Ze runt een groeiend mode-imperium en geeft haar volgers via haar social kanalen een inkijkje in haar dagelijks leven. Samen met haar man Nick, dochters Alexis (5), Elodi (3) en haar twee bonuskids Nino (17) en Luèn (15) woont Josh in Laren.  

Hoe kiest u het beste pinapparaat?

In een tijd waarin contant geld snel verdwijnt, is het accepteren van kaartbetalingen een must - vooral voor kleine bedrijven. Hier leest u hoe u het beste pinapparaat kiest dat voldoet aan uw zakelijke behoeften, klanten tevreden houdt en de winst verhoogt.

Blog JOSH V: ‘Plannen voor een tweede winkel liggen op tafel’

Josh Veldhuizen is de vrouw achter het succesvolle modelabel JOSH V. Met haar datagedreven modus operandi bouwde ze een florerend modemerk dat internationale successen boekt. In mei 2024 opende Josh haar eerste fysieke winkel in haar woonplaats Laren. 

JOSH V opent na online succes ook winkel: waar zit de meerwaarde?

Mode-ondernemer Josh Veldhuizen boekt met de webshop JOSH V al jarenlang succes. Haar mode is verkrijgbaar in 400 partnerstores in negen landen in Europa. In mei 2024 opende zij in Laren haar eerste fysieke winkel. Waarom kan een stenen winkel na online succes werken? Hoe werkt dat in de consumentenpsychologie?