Overslaan en ga naar inhoud
MKB (5-250 medewerkers)
MKB (5-250 medewerkers)
Grootzakelijk (250+ medewerkers)
Grootzakelijk (250+ medewerkers)

Alles over digitalisering

De wereld digitaliseert – elke dag biedt nieuwe mogelijkheden. Wat doet nieuwe technologie op termijn voor uw bedrijf? Breng uw bedrijf naar de toekomst!

Fit For the Future bedrijf Fonk: apps als empathische producten

Hoe maak je een digitaal product dat écht waarde toevoegt? Het team achter digital agency doet niet anders. Dirk Schlüter, een van de oprichters, vertelt: “Empathie voor onze eindgebruiker is de sleutel tot succes.”

De toekomst van het netwerk – in 7 vragen

De traditionele wereld van MPLS en netwerken met VPN-verbindingen via het datacenter verandert in rap tempo. Applicaties bevinden zich in de cloud en medewerkers zitten thuis. Dat heeft consequenties voor de inrichting van het netwerk en voor de cybersecurity. Wat verandert er en hoe leid je de veranderingen in goede banen? In dit artikel biedt Marc Sanders, solution specialist Networking bij VodafoneZiggo een overzicht aan de hand van zeven vragen.

Connectiviteit voor onderscheid in omnichannel aanpak

Toen Corine Bos in februari 2020 bij BCC begon als IT Director, belandde ze op twee manieren in een uitzonderlijke situatie. Het bedrijf zou verkocht gaan worden en binnen een maand werden de effecten van de coronapandemie voelbaar. Zowel intern als extern ging de organisatie een transitie in.  

Ondernemen met 5G: meer, sneller, beter!

De technologie is er. De apparatuur en de infrastructuur is er klaar voor, net als het krachtige netwerk van Vodafone Business. Dus wat let u: ondernemen met is in alle opzichten ‘meer, sneller en beter’!

WhatsApp als superpersoonlijke klantenservice: 5 voordelen

Wat kunt u als winkelier doen om een goede klantenservice te bieden? Een online ticketsysteem werkt professioneler dan e-mail. Telefonisch is weliswaar heel persoonlijk, maar komt de productiviteit niet ten goede. Een ideaal alternatief voor lokale winkeliers en regionale MKB-ondernemers is beschikbaar via WhatsApp Business: de superpersoonlijke klantenservice die volgens consumentenpsycholoog Patrick Wessels vijf voordelen biedt.

Online opvallen met koopgerichte zoektermen

Ondernemers die online willen opvallen opgelet! Consumentenpsycholoog Patrick Wessels, ook SEO-tekstschrijver, heeft een gericht advies om hun site te optimaliseren voor zoekmachines: let op specifieke concurrentie en vraag je af of zoekende klanten klaar zijn om te kopen.

SolarToday tijdens crisis: juist nu digitaliseren

Digitaliseer. En doe het vooral nu. Eén van de belangrijkste lessen van de crisis is dat klanten digitaal zijn gegaan en dat je daar als MKB-bedrijf in mee moet gaan. Dat vindt Arjen Jagersma, oprichter en directeur van SolarToday uit Haarlem. Hij bleef dit jaar dankzij slimme tools – op afstand – in contact met zijn klanten en zag zijn omzet groeien. Hij vertelt hoe hij met SolarToday digitaliseerde in een masterclass video die Winston Gerschtanowitz presenteert.

TNO: €5 miljoen voor Innovatiemotor mkb

Hoe investeren én innoveren we ons uit de crisis? Het is een vraag die steeds vaker wordt gesteld door mkb-bedrijven die verder willen. TNO investeert 5 miljoen in de zogenaamde Innovatiemotor om het mkb te helpen innoveren. Het kabinet wordt gevraagd het digitale initiatief te steunen door middel van vouchers waarmee mkb-bedrijven samenwerking met kennisinstellingen kunnen financieren.

Razendsnel gedigitaliseerd met Vodafone Business

Als een accountants- en belastingkantoor zich afsplitst van het moederbedrijf, dan is snel schakelen nodig. Alles rond IT, hard- en software, telefonie en internet moet opnieuw geregeld worden. En ook nog snel en goed! Beuk Accountants en Belastingadviseurs ging de uitdagingen met Vodafone Business aan. 

Nieuwe netwerkapp Clubhouse: 7 tips

Het is de nieuwe netwerkapp waar veel mensen over (en mee) praten. Wat is Clubhouse precies en belangrijker nog, wat kunt u er als ondernemer mee? “In een tijd waarin mensen meer en meer op zoek gaan naar echtheid, is dit perfect."

De meeste consumenten zijn al digitale klanten

QR-codes op de etalageruit, webshops, online (of telefonisch) bestellen en 4 uur later afhalen. Hoe gaan ondernemers in coronatijd – en daarna – mee in de digitalisering van hun klanten? On- en offline zijn zo verweven, de meeste klanten zijn al digitale klanten, zegt tech-expert Brechtje de Leij (nu.nl, independer, b-digitized.com). Vijf vragen over digitalisering en klantbehoud. 

Deze zes eigenschappen hebben goedlopende bedrijven met elkaar gemeen

Is er een recept voor zakelijk succes? Als dat bestond, dan was iedereen allang ondernemer én rijk. Toch is er zeker een rode draad te ontdekken in de aanpak van bedrijven die het – zelfs tijdens de Covid-19 crisis – significant beter doen dan andere. Ze zijn zogezegd ‘Future Ready’, zo schrijft Business Insider op basis van een rapport van Vodafone Group