Grootzakelijk
5G: Goede diagnose-op-afstand in medische noodsituaties
neemt de fysieke afstand weg tussen ambulances en ziekenhuizen. In het Italiaanse Milaan weten ze daar alles van. Daar delen ambulancemedewerkers sneller dan ooit belangrijke patiëntgegevens met de spoedeisende-hulpafdelingen van ziekenhuizen. Bij aankomst in het ziekenhuis kan de behandeling van de patiënt meteen beginnen.
Een digitale werkplek die staat als een huis
Bouwbedrijf Klokgroep is binnen de bouwwereld een absolute voorloper op het gebied van digitalisering. Door werknemers op kantoor en de bouwplaats efficiënter te laten communiceren, krijgen huizenkopers meer service en verbetert de winstgevendheid.
Organisatiebeleid voor succesvol hybride werken – 5 tips
84% van de thuiswerkers in Nederland wil, na de pandemie, niet meer vijf dagen op kantoor werken. Oftewel, de versnelde digitalisering bij bedrijven het afgelopen jaar zorgt ervoor dat de hybride werkplek het nieuwe normaal wordt. Hoewel er veel wordt gesproken over de uitdagingen van deze transformatie, voert positiviteit de boventoon bij veel organisaties. Zo ook bij VodafoneZiggo, die hybride werken ziet als een verrijking. De organisatie maakte daarom een e-book met lessen en tips voor succesvol hybride werken voor de lange termijn. In deze blog verklappen we er 5.
De digitale werkplek, 'next step': focus op menselijke factor
De evolutie van digitale werkplek is in een historische stroomversnelling terecht gekomen, ziet Thomas Mulder als hr-directeur bij VodafoneZiggo. “De focus moet nu honderd procent op het teamgevoel komen te liggen.”
Klantcontact: nieuw onderzoek levert 10 gouden regels op
Hoe tevreden zijn Nederlanders over hun contacten met organisaties? Welke kanalen gebruiken zij het liefst? En hoe kijken zij aan tegen chatbots en spraak-assistenten? Vodafone Business werkte mee aan een groot onderzoek en zet hier de belangrijkste antwoorden op een rij. Eén van de interessante uitkomsten: AI-gedreven klantcontact blijkt aan vertrouwen te winnen.
Nieuwegein over op toekomst-bestendige cloud communicatie
Achterhaalde communicatiesystemen in één keer flink verbeteren: de uitdaging voor de gemeente Nieuwegein was niet gering. Hoe stap je met een 'big bang' over naar een cloud communicatie oplossing die je alle ruimte biedt voor groei en vernieuwing? Projectbegeleider Sander Kars vertelt hoe het in Nieuwegein in z'n werk ging en welke rol Vodafone Calling tegenwoordig speelt.