Grootzakelijk
Stedin: naar gestructureerde aanpak klantcontacten met AI
Geautomatiseerde klantcontactcenters, chatbots, robocalls... Er zijn zoveel mogelijkheden om klantcontacten te verbeteren en te structureren. Maar de vraag is: hoe krijg je het voor elkaar? Netbeheerder Stedin zocht én vond het antwoord in samenwerking met Vodafone Business.
RIBWNR: nieuwe oplossingen voor verouderde ICT-omgeving in zorg
Hoe zorgt uw IT-team dat het de regie houdt? Dat uw organisatie de middelen heeft om leveranciers aan te sturen? En specifiek binnen de zorg, dat er zoveel mogelijk budget overblijft voor de zorg en dat de technologie de zorgmedewerkers zo goed mogelijk ondersteunt? Senior Adviseur ICT en CISO Stefan Appelhof van RIBW Nijmegen & Rivierenland (RIBWNR) vertelt hoe zijn organisatie het aanpakte.
Klantcontact verbeteren? Tips, adviezen en 2 checklists
Kunnen klanten altijd, overal en via elk kanaal contact met u opnemen? Krijgen zij snel antwoord en kunnen zij rekenen op vlotte service? Een praktische checklist helpt u nu om de juiste keuzes te maken voor succesvolle klantinteractie.
Week van de Ondernemer: een standbeeld voor een held!
In de Week van de Ondernemer zet Vodafone Business vier mkb’ers in het zonnetje. Vier rasechte ondernemers met de visie en de moed om elke dag weer alle kansen te pakken en uitdagingen aan te gaan. Vier klanten waar we heel trots op zijn, onze helden die dit standbeeldje in de Week van de Ondernemer verdíenen.
Week van de Ondernemer: 10 vragen aan Janou Hendrix
In de Week van de Ondernemer zet Vodafone Business het MKB in het zonnetje – omdat we trots zijn op al die passie en ondernemingszin. Bijvoorbeeld van klanten zoals Janou Hendrix, Manager Marketing & Events bij Stal Hendrix in het Limburgse Kessel. Over het mekka van de paardensport en de derde generatie, over Olympische ruiters en Californische huisvrouwen.
Week van de Ondernemer: 10 vragen aan Greg de Jong
In de Week van de Ondernemer zet Vodafone Business het MKB in het zonnetje – omdat we trots zijn op al die passie en ondernemingszin. Bijvoorbeeld van klanten zoals Greg de Jong, CEO van Chaud Devant in Amsterdam. Over duurzaamheid en inspiratie, over sexy bedrijfskleding en slobberpolo's.