Direct naar inhoud
MKB (5-250 medewerkers)
MKB (5-250 medewerkers)
Grootzakelijk (250+ medewerkers)
Grootzakelijk (250+ medewerkers)

Kleinzakelijk

Week van de Ondernemer: 10 vragen aan Janou Hendrix

In de Week van de Ondernemer zet Vodafone Business het MKB in het zonnetje – omdat we trots zijn op al die passie en ondernemingszin. Bijvoorbeeld van klanten zoals Janou Hendrix, Manager Marketing & Events bij Stal Hendrix in het Limburgse Kessel. Over het mekka van de paardensport en de derde generatie, over Olympische ruiters en Californische huisvrouwen.

Week van de Ondernemer: 10 vragen aan Greg de Jong

In de Week van de Ondernemer zet Vodafone Business het MKB in het zonnetje – omdat we trots zijn op al die passie en ondernemingszin. Bijvoorbeeld van klanten zoals Greg de Jong, CEO van Chaud Devant in Amsterdam. Over duurzaamheid en inspiratie, over sexy bedrijfskleding en slobberpolo's. 

Week van de Ondernemer: 10 vragen aan Joost Smits

In de Week van de Ondernemer zet Vodafone Business het MKB in het zonnetje – omdat we trots zijn op al die passie en ondernemingszin. Deze keer Joost Smits, directeur van het Groningse RSE telecom & ICT én Vodafone Business Partner. Over groeien – en toch een familiebedrijf blijven, over de kansen van AI en het belang van plezier maken.

Dit zijn ze: de 6 beste zakelijke telefoons voor zzp'ers

Eens in de zoveel tijd is het zover. U bent toe aan een nieuwe zakelijke telefoon. En de keuze is tegenwoordig reuze, dus hoe weet u welk model het beste bij uw wensen past? Ter inspiratie zetten wij de 6 beste zakelijke telefoons voor zzp’ers hier op een rijtje.

Week van de Ondernemer: 10 vragen aan Rens Kooiman

In de Week van de Ondernemer zet Vodafone Business het MKB in het zonnetje – omdat we trots zijn op al die passie en ondernemingszin. Bijvoorbeeld van klanten zoals Rens Kooiman, directeur van De Prefabriek in Amsterdam. Over standaardisatie en schaarse timmervrouwen, over 900 gemiste aanvragen en het gat in de markt. 

Online vindbaar zijn als zzp'er: 5 tips om direct mee te starten

Vast herkenbaar: u zoekt een boekhouder, of een bloemist. En via Google vindt u de website, locatie en reviews van wat u zoekt. In een paar seconden! U blij, én die ondernemer blij, want die is een nieuwe klant rijker. Dit laat zien hoe belangrijk het is om online vindbaar te zijn. Want zo’n bloemist kan nog zulke mooie boeketten binden, als niemand hem vindt, loopt hij klanten mis. Hetzelfde geldt voor uw zaak.

Wilt u makkelijk gevonden worden door potentiële klanten? Zorg dan dat deze dingen op orde zijn.