Overslaan en ga naar inhoud
MKB (5-250 medewerkers)
MKB (5-250 medewerkers)
Grootzakelijk (250+ medewerkers)
Grootzakelijk (250+ medewerkers)

Fit for the future

Aectual verdient FFtF-certificaat met ‘innovatief vermogen’

U wilt een duurzame, volledig circulaire en 3D-geprinte mansion? Aectual realiseert het! Het Amsterdamse designbureau ontwikkelt sinds 2017 interieurobjecten op basis van een slim staaltje data-tech en een voorraad gerecyclede grondstoffen. Aectual is zo digitaal vooruitstrevend, dat het onlangs het Fit For the Future Certificaat van Vodafone Business verdiende.

Nurtio Technologies officieel FFtF: groene vingers, technologie & data

Als iemand iets van groeien en floreren weet, dan is het Iryna Pakhomova wel. Met haar groene vingers, business spirit en tech-savviness ontwikkelde ze het bedrijf Nurtio Technologies, dat onlangs werd bekroond met het officiële Fit For the Future Certificaat. Met welke slimmigheden stampte Iryna haar business zo succesvol uit de klei?

FFtF: Omarming digitalisering én ‘groen’ maakt bedrijf succesvoller

Onderzoek van Vodafone heeft uitgewezen dat Fit For the Future-bedrijven succesvoller zijn. FFtF-bedrijven hebben duurzaamheid én aanpassingsvermogen in hun DNA, waardoor ze als eerste transformatieve technologieën omarmen en kansen grijpen. Met andere woorden: maakt u van digitalisering en ‘groen’ sleutelbegrippen in uw bedrijf, dan is uw kans op succes groter!

FFtF: Epic Agility, rock ’n roll op de werkvloer

Terwijl de pontjes richting Amsterdam Noord over het IJ pendelen, worden in de lichte trainingsruimte aan de Ruijterkade de laatste puntjes op de i gezet voor de volgende scrum-training. Op tafel ligt een kleine collectie VR-brillen. “We zijn er nog mee aan het experimenteren, maar dit is de toekomst”, glundert Jeroen Molenaar, oprichter van Epic Agility. E-scrum, agile coaching, VR-learning, het klinkt allemaal next level. Maar hoe Fit For the Future is Molenaar met zijn business? 

De winst van de pandemie, volgens ondernemers? Digitalisering!

De coronacrisis heeft – buiten gezondheidsproblemen en economische zorgen – ook positieve effecten gehad. Mkb-ondernemers noemen onder meer de digitalisering en de ontwikkeling van hybride werken als positieve ‘bijvangst’ van de pandemie. Vier op de tien mkb’ers in de zakelijke dienstverlening meent dat de crisis in feite een steun in de rug is geweest voor de digitalisering van hun bedrijf.