Grootzakelijk
Week van de Ondernemer: 10 vragen aan Rens Kooiman
In de Week van de Ondernemer zet Vodafone Business het MKB in het zonnetje – omdat we trots zijn op al die passie en ondernemingszin. Bijvoorbeeld van klanten zoals Rens Kooiman, directeur van De Prefabriek in Amsterdam. Over standaardisatie en schaarse timmervrouwen, over 900 gemiste aanvragen en het gat in de markt.
Week van de Ondernemer: 10 vragen aan Ron Knaap (Trigion)
In de Week van de Ondernemer zet Vodafone Business een aantal bedrijven in het zonnetje – omdat we stiekem heel trots zijn op zulke klanten. Deze keer Ron Knaap, Directeur platform technology bij Trigion. Over 'drone in a box' en het belang van een netwerkorganisatie, over mouwen opstropen en de relevantie van menselijke interactie.
NIS2: maak uw bedrijf klaar voor de toekomst met deze checklists
Met de komst van de NIS2-richtlijn in 2024 zet de Europese Unie een grote stap voorwaarts in het versterken van de cybersecurity. Of u nu een groot bedrijf bent dat essentiële diensten levert of een mkb-leverancier in de toeleveringsketen van deze bedrijven, het is essentieel om NIS2 als een project aan te pakken. In dit artikel leggen we uit hoe u dat doet.
Security en NIS2: wat betekenen de nieuwe regels voor uw organisatie?
U doet er alles aan om de mensen, locaties en dingen in uw organisatie op een veilige manier te verbinden. Maar de introductie van de nieuwe NIS2-wetgeving in 2024 zorgt voor veel nieuwe vragen en uitdagingen. Onze nieuwe whitepaper zet de belangrijkste feiten, inzichten én aandachtspunten voor u op een rij.
26.000 Klantcontacten? Analyseren en learnings meteen toepassen
Wie zoals VodafoneZiggo zo'n 26.000 klantcontacten per dag afhandelt, beschikt over veel data. Maar hoe benut je die zo goed mogelijk om de klantervaring én het proces te verbeteren? Rogier Beckers, Lead Operational Analytics - Customer Service, over de nieuwe kansen en mogelijkheden van speech analytics en generatieve AI.
Klantcontactcenter: wie z'n klanten echt kent, kan excelleren
Optimale bereikbaarheid? Persoonlijke service? Als het om klantcontact gaat, verwachten mensen steeds meer van organisaties. Een klantcontactcenter (KCC) kan een grote bijdrage leveren aan naadloze interacties en sterke relaties.