Digital marketing op V-Hub
Ondernemen is risico’s nemen, slagen of falen, ervan leren en nieuwe kansen zoeken. Kennis opdoen is essentieel. In dit digitale tijdperk kunt u niet genoeg weten over digital marketing. Die kennis verrijkt u hier, op V-Hub! Direct toepasbaar, dus u kunt meteen aan de slag.
Elke post raak: de voordelen van een social media kalender
Social media zijn een essentieel onderdeel van de marketing voor vrijwel elk bedrijf. Het maken van een inhoudskalender kan het beheer van social media gemakkelijker maken voor u en uw team. Haal dus het meeste uit elke post door een kalender voor social media content te maken. Wij laten u zien hoe.
Wat is PPC? En hoe ontwikkelt u een PPC-campagne die werkt?
Als u succesvol wilt zijn met uw bedrijf, dan moet u de belangrijkste digitale marketingconcepten en -strategieën begrijpen. Neem bijvoorbeeld PPC, oftewel Pay-Per-Click advertising. Als u zich ooit hebt afgevraagd wat PPC is of hoe u het potentieel ervan kunt benutten, lees dan verder.
E-book voor de retailer die e-tailer wil worden: zo bouwt u de webshop
Een moderne retailer die in 2024 wil overleven en zelfs groeien? Die wordt e-tailer! Maar hoe zet u als winkelier uw producten online? Hoe bouwt u die fijne webshop waar bestaande en nieuwe klanten graag kopen? Vodafone Business is ook hierin uw ‘partner for progress’, met een uitgebreid e-book vol verstandige adviezen en praktische tips. Aan de slag!
Wat Threads is en wat kunt u er mee kunt (of moet) voor uw bedrijf
Threads is als nieuw sociaal medium klaar voor gebruik in Nederland. Wat is het? Welke kansen biedt deze schijnbare mengvorm van Instagram en X? Hoe kunnen bedrijven via social media marketing met Threads hun merken of expertises laten groeien? V-Hub legt het uit, met advies van digital marketing expert Antal de Waij.
E-mail marketing: 10 tips voor een succesvolle campagne
In tijden van voortdurende digitale transformatie blijft e-mailmarketing de tijdloze strategie die consistent resultaten oplevert. Ontdek onze 10 essentiële tips om het volledige potentieel van e-mailmarketing te benutten.
User-generated content: zo gebruikt u ‘de kracht van de klant’
Wat is user-generated content (UGC) en hoe kunt u aanbevelingen van uw klanten inzetten bij uw online marketinginspanningen? Lees deze gids om u te verdiepen in de wereld van UGC en ontdek hoe het de online aanwezigheid van uw merk kan vergroten en verbeteren.
Is uw website oké? Met deze actielijst kunt u ‘m checken
Is uw website klaar om uw merk, organisatie, producten en diensten te presenteren? Ontdek hoe u met een aantal eenvoudige acties de prestaties van uw website kunt checken en verbeteren. Zet ‘clicks’ om in orders en maak van bezoekers klanten!
AVG voor ondernemers - wat betekent het voor uw bedrijf?
Regels en wetten rondom privacy en databescherming worden steeds strenger; iets waar u als ondernemer wellicht al mee te maken heeft. De AVG is een van die wetten en staat voor de Algemene Verordening Gegevensbescherming. Maar wat betekent AVG voor uw business? In dit artikel vertellen we wat de AVG voor u als ondernemer inhoudt en waar u op moet letten.
Digital marketing serie #4: tips over de technische componenten
Zoekmachines geven de voorkeur aan webpagina’s met relevante content voor hun gebruikers, logisch natuurlijk. Maar naast dat de content in orde moet zijn, zijn er nog een aantal technische componenten van uw website waar de algoritmes van zoekmachines voorkeur aan geven.
Digital marketing serie #3: Hoe optimaliseer ik mijn tekst?
SEO-optimalisatie voor uw webtekst is een van de meest effectieve methoden om beter gevonden te worden. Op deze manier trekt u meer bezoekers en daarmee haalt u meer klanten binnen. In deze V-Hub blog kunt u aan de hand van een aantal stappen uw teksten optimaliseren.
Recept voor groei: bouw aan uw digitale aanwezigheid
Of u nu een kleine winkelier bent of een startende dienstverlener, vóór de pandemie was uw digitale aanwezigheid misschien niet uw grootste prioriteit. De Covid-19 crisis en de lockdowns hebben aangetoond dat online marketing de sleutel is tot het bereiken van uw doelgroep. Als u uw potentiële klanten wilt laten weten dat u voor ze klaar staat, dan begint u vandaag nog met het (uit)bouwen van uw digitale aanwezigheid, aan de hand van deze vijf tips.
Test uw kennis: SEO-jargon en wat het betekent
SEO (Search Engine Optimisation) is belangrijk om uw website gevonden te laten worden en om het beste uit uw website te halen. Maar het technische jargon maakt SEO soms moeilijk te begrijpen, laat staan implementeren. Om u te helpen een beter inzicht te krijgen, hebben we deze SEO-woordenlijst samengesteld met vereenvoudigde definities en nuttig advies. Benieuwd hoe staat met uw kennis, test uzelf!
Digital marketing, voor succesvol ondernemen
Ondernemen is risico’s nemen, slagen of falen, ervan leren en nieuwe kansen zoeken. Kennis van en ervaring met digital marketing is in het digitale tijdperk esentieel. Op V-Hub vindt u op dit terrein een schat aan nuttige, direct toepasbare praktijklessen en praktische tips. Direct toepasbaar, dus u kunt direct aan de slag!
Scoren met social media? Leer het met de digital marketing serie
Wilt u social media echt voor uw bedrijf laten werken, begin dan meteen goed. In onze achtdelige serie over digital marketing praten wij u met heldere, praktische tips, checklists en do’s & don’ts bij. Alles over SEO, Google Analytics, technische website optimalisatie en meer: ga meteen aan de slag.
Blijf leren en ontwikkelen met Udemy
Als ondernemer bent u nooit uitgeleerd. Gelukkig werkt V-Hub samen met Udemy, 's werelds grootste marktplaats voor online leermiddelen. Met Udemy kunt u belangrijke online vaardigheden voor de dagelijkse bedrijfsvoering bijschaven. Er zijn geen inschrijvingskosten, er zijn ook geen ingewikkelde downloads. Log gewoon in en blader door honderden gratis cursussen.

Zakelijke klant? Profiteer van een schat aan leerkansen met Unlimited Learning
Als partner in digitalisering weet VodafoneZiggo dat investeren in persoonlijke en zakelijke ontwikkeling leidt tot zakelijk succes. Daarom kunnen zakelijke klanten gebruikmaken van een selectie van het online aanbod dat beschikbaar is via het leerplatform Unlimited Learning. Als klant heeft u een keuze uit 250 trainingen, webinars, podcasts en cursussen, variërend van online marketing, arbo-wetgeving en boekhouden tot mindfulness en yoga.