Direct naar inhoud
MKB (5-250 medewerkers)
MKB (5-250 medewerkers)
Grootzakelijk (250+ medewerkers)
Grootzakelijk (250+ medewerkers)

Digital marketing op V-Hub

Ondernemen is risico’s nemen, slagen of falen, ervan leren en nieuwe kansen zoeken. Kennis opdoen is essentieel. In dit digitale tijdperk kunt u niet genoeg weten over digital marketing. Die kennis verrijkt u hier, op V-Hub!  Direct toepasbaar, dus u kunt meteen aan de slag.

Wat doet een e-commerce checkout audit voor uw webshop?

Leer wat een e-commerce checkout is en hoe deze uw aankoopproces beoordeelt om de gebruikerservaring te verbeteren, problemen op te sporen en de verkoop te stimuleren. 

Waar vindt u de belangrijkste statistieken in Google Analytics?

Wilt u de prestaties van uw website verbeteren? Ontdek wie uw website bezoekt, wat hun aandacht trekt, hoe ze u hebben gevonden en nog veel meer met onze top 10 analytics van websiteverkeer. Leer wat u moet meten, waarom het belangrijk is en hoe u bezoekers kunt omzetten in betalende klanten.

Uw website verbeteren? Deze 10 belangrijke analytics moet u meten

Wilt u weten hoe u een website kunt verbeteren? Leer hoe u belangrijke statistieken kunt bijhouden, gebruikersgedrag kunt ontdekken en UX kunt verbeteren. Download onze handige auditchecklist over de gegevens die moeten worden bijgehouden, de tools die moeten worden gebruikt en hoe te handelen op basis van de inzichten.

Wat gemiddelde bestelwaarde (AOV) voor e-commerce betekent

Wat is AOV? De Gemiddelde Bestelwaarde is meer dan alleen een getal. Het is een cruciale metric die uw e-commerce strategie kan veranderen. Ontdek wat AOV is, waarom het belangrijk is en hoe u het kunt gebruiken om slimmere beslissingen te nemen en uw omzet te verhogen.

Waarom web analytics belangrijk is en wat het voor u kan doen

Wat is web analytics? Ontdek hoe het een game-changer kan zijn voor bedrijven. We leggen uit waarom u webanalyse nodig hebt, wat de belangrijkste statistieken zijn die u moet controleren en welke hulpmiddelen u kunt gebruiken om een gebruiksvriendelijke website te maken die van toevallige bezoekers betalende klanten maakt.

Hoe schrijft u een geoptimaliseerde blog voor uw website?

Leer hoe u een geoptimaliseerde blogpagina maakt die uw publiek aanspreekt en uw online aanwezigheid versterkt met behulp van gestructureerde inhoud en SEO-tactieken.

Het belang van een blog - heeft uw website er een nodig?

Ontdek waarom het opnemen van een blog in uw website dé manier is om de online zichtbaarheid, de betrokkenheid van het publiek en de geloofwaardigheid in een concurrerende markt te vergroten.

Ga ‘full swing’ voor mobile storytelling: 7 tips

Ruim tachtig procent van de Nederlanders leest verhalen vanaf de mobiel, terwijl die content vaak wordt geproduceerd vanuit een desktop-perspectief. Een bizarre situatie. Hoe laat u uw storytelling juist shinen op dat kleine, meer persoonlijke mobiele scherm, waardoor uw marketing of journalistiek meer impact krijgt? Mobile first!

Wat is SEA en hoe zet u het online en offline in voor uw bedrijf?

SEA staat voor Search Engine Advertising. U adverteert in zoekmachines zoals Google en Bing. Uw advertenties verschijnen boven de organische resultaten, als tekstadvertenties of bijvoorbeeld in de Google shopping-resultaten. Die resultaten tonen (product)afbeeldingen en de belangrijkste productkenmerken, inclusief de prijs van het product.

Tips om slim en effectief te reageren op klantbeoordelingen

Klantenreviews kunnen lastig zijn. Hier leest u hoe u kunt reageren op feedback - zowel op goede als op slechte.

Zo meet en verbetert u de klantervaring! Tips en KPI's

Weten hoe u uw klanten tevreden houdt, is heel belangrijk. Want zij zijn het die uw diensten gebruiken, uw producten kopen, uw bedrijf helpen groeien - en natuurlijk de rekeningen betalen. Als de klant een geweldige ervaring met u heeft, dan is de kans groter dat deze een trouwe klant wordt! Maar hoe komt u erachter of die ervaring goed was? En hoe kunt u daarop sturen?

2024: het einde van het cookie-tijdperk. Bent u voorbereid?

Google Chrome stopt eind 2024 met third-party cookies. Daarmee treedt het in de voetsporen van de browsers Safari en Mozillla Firefox, die al sinds 2020 een nieuw advertentiebeleid voeren. Zo lijkt er een definitief einde te komen aan het cookie-tijdperk. Wat betekent dit voor ondernemers en adverteerders? En wat zíjn third-party cookies precies? 

Digital marketing, voor succesvol ondernemen

Ondernemen is risico’s nemen, slagen of falen, ervan leren en nieuwe kansen zoeken. Kennis van en ervaring met digital marketing is in het digitale tijdperk esentieel. Op V-Hub vindt u op dit terrein een schat aan nuttige, direct toepasbare praktijklessen en praktische tips. Direct toepasbaar, dus u kunt direct aan de slag!

Scoren met social media? Leer het met de digital marketing serie

Wilt u social media echt voor uw bedrijf laten werken, begin dan meteen goed. In onze achtdelige serie over digital marketing praten wij u met heldere, praktische tips, checklists en do’s & don’ts bij. Alles over SEO, Google Analytics, technische website optimalisatie en meer: ga meteen aan de slag.

Blijf leren en ontwikkelen met Udemy

Als ondernemer bent u nooit uitgeleerd. Gelukkig werkt V-Hub samen met Udemy, 's werelds grootste marktplaats voor online leermiddelen. Met Udemy kunt u belangrijke online vaardigheden voor de dagelijkse bedrijfsvoering bijschaven. Er zijn geen inschrijvingskosten, er zijn ook geen ingewikkelde downloads. Log gewoon in en blader door honderden gratis cursussen.

Zakelijke klant? Profiteer van een schat aan leerkansen met Unlimited Learning

Als partner in digitalisering weet VodafoneZiggo dat investeren in persoonlijke en zakelijke ontwikkeling leidt tot zakelijk succes. Daarom kunnen zakelijke klanten gebruikmaken van een selectie van het online aanbod dat beschikbaar is via het leerplatform Unlimited Learning. Als klant heeft u een keuze uit 250 trainingen, webinars, podcasts en cursussen, variërend van online marketing, arbo-wetgeving en boekhouden tot mindfulness en yoga.