Overslaan en ga naar inhoud
MKB (5-250 medewerkers)
MKB (5-250 medewerkers)
Grootzakelijk (250+ medewerkers)
Grootzakelijk (250+ medewerkers)

Alles over digitalisering

De wereld digitaliseert – elke dag biedt nieuwe mogelijkheden. Wat doet nieuwe technologie op termijn voor uw bedrijf? Breng uw bedrijf naar de toekomst!

100 Dagen om antwoorden te vinden op serieuze IoT-uitdagingen

Hoe kunnen drie grote bedrijven en twee startups samen in honderd dagen een grote uitdaging oplossen, met gebruikmaking van Internet of Things technologie? Dat is de grote opgave van de IoT Challenge van Vodafone Business. Het startschot is gegeven, de tijd loopt!

Zo meet en verbetert u de klantervaring! Tips en KPI's

Weten hoe u uw klanten tevreden houdt, is heel belangrijk. Want zij zijn het die uw diensten gebruiken, uw producten kopen, uw bedrijf helpen groeien - en natuurlijk de rekeningen betalen. Als de klant een geweldige ervaring met u heeft, dan is de kans groter dat deze een trouwe klant wordt! Maar hoe komt u erachter of die ervaring goed was? En hoe kunt u daarop sturen?

Wat klantenservice kan doen voor uw (online) business - met 10 tips

In de wereld van online kopen is klantenservice essentieel. Bijna 9 van de 10 klanten zeggen dat uitzonderlijke ondersteuning ervoor zorgt dat ze terugkomen. Ontdek de goede klantenservicevaardigheden die van toevallige shoppers loyale, terugkerende kopers kunnen maken.

YouTube voor bedrijven: zo zet u video in als marketingtool

Met meer dan 2 miljard actieve gebruikers per maand is YouTube een marketingkanaal dat u niet over het hoofd mag zien. Maar hoe bereikt u uw doelgroep via dit kanaal? Dat leggen we uit.

Meer bereik met video’s voor uw bedrijf: hoe werkt dat?

Het klopt: beelden zeggen soms meer dan woorden! Een video brengt uw boodschap indringend over op de doelgroep, wekt sympathie op en vergroot de zichtbaarheid van uw merk. Hoe verhoogt u het bereik van video’s voor uw bedrijf? Welke statistieken zijn belangrijk en hoe stuurt u op engagement, conversie en het effect van video? Wij leggen het uit in deze how-to.

Logistieke 5G-robot Lotte verovert bedrijfsterrein en vakantiepark

Robots doen in steeds meer bedrijven de zware en repetitieve klussen. Ondernemer Lucien Linders heeft een nieuwe toepassing, die grote bedrijfsterreinen en vakantieparken gaat veroveren: de logistieke robot, op vier wielen – ‘powered by 5G’. In ontmoet u de bevlogen projectdirecteur van en maakt u kennis met: Lotte!

26.000 Klantcontacten? Analyseren en learnings meteen toepassen

Wie zoals VodafoneZiggo zo'n 26.000 klantcontacten per dag afhandelt, beschikt over veel data. Maar hoe benut je die zo goed mogelijk om de klantervaring én het proces te verbeteren? Rogier Beckers, Lead Operational Analytics - Customer Service, over de nieuwe kansen en mogelijkheden van speech analytics en generatieve AI.

Werken met de 'social stars': wat is uw influencer marketing strategie?

Heeft u al een influencer marketing strategie? Het aanboren van de invloed van social media-sterren kan een game-changer zijn voor bedrijven die hun digitale PR-inspanningen een boost willen geven. 

Minister maakt in 5G Hub kennis met 'hightech Dutch innovatie'

Micky Adriaansens, demissionair minister van Economische Zaken & Klimaat, maakte onlangs kennis met dé bakermat van Dutch hightech en innovatie: de 5G Hub in Eindhoven. Het werd een vooruitstrevend onderonsje tussen innovators en beleidsmakers. 

Wat 'n SEO-checker voor uw website doet (en het is meer dan u denkt)

In onze snelle digitale wereld is een sterke en zichtbare online aanwezigheid van vitaal belang voor zakelijk succes. Zeker als u een klein of middelgroot bedrijf bent dat moet concurreren in het drukke digitale landschap. Dat is waar een zoekmachine optimalisatie (SEO) checker een game-changer kan zijn.

Hoe u AI kunt toepassen in digital marketing (met infographic)

AI is een van de krachtigste tools die een bedrijf tot zijn beschikking kan hebben. In dit artikel onderzoeken we hoe AI kan worden gebruikt om je marketingactiviteiten te verbeteren, van het maken van content tot het automatiseren van klantinteracties.

Elke post raak: de voordelen van een social media kalender

Social media zijn een essentieel onderdeel van de marketing voor vrijwel elk bedrijf. Het maken van een inhoudskalender kan het beheer van social media gemakkelijker maken voor u en uw team. Haal dus het meeste uit elke post door een kalender voor social media content te maken. Wij laten u zien hoe.