Overslaan en ga naar inhoud
MKB (5-250 medewerkers)
MKB (5-250 medewerkers)
Grootzakelijk (250+ medewerkers)
Grootzakelijk (250+ medewerkers)

Fit for the future

FFtF: Hoe groeiwonder Probo digitalisering omarmt - en floreert

Van gevelbekleding en interieurprint tot voertuigreclame en evenementenbanners: Probo levert geprinte producten aan 11.000 professionals in marketing, sales en montage, die daarmee richting hun afnemers het verschil maken. Het spectaculair gegroeide Friese bedrijf excelleert in productontwikkeling en innovatie en is de toekomst steeds een stap vooruit. Directeur René de Heij: “Als je niet snel genoeg innoveert, doe je er straks niet meer toe.” 

FFtF: Hoe pionier Capitola AR en VR tot leven wekt

Acht jaar geleden was Capitola één van de eerste AR- & VR-bureaus in Nederland. Hoe vergaat het Capitola nu? Zijn de technieken waar zij zo prat op gaan inmiddels ingeburgerd bij de consument? Oftewel: hoe Fit For the Future is Capitola? 

FFtF: Nextport China vindt de weg naar de Chinese consument

NextportChina is gevestigd in een monumentaal pand, ingeklemd tussen toeristenshops en verschoten pizzatenten in het centrum van Amsterdam. Voor veel ondernemers vormt dit bescheiden bedrijf de entree naar ‘new business’ met consumenten in China. Nextport China heeft zichzelf met veel FFtF-elan moeten heruitvinden, legt oprichter Thijs van der Toom uit.

FFtF: SRFACE, Europees succes voor Hollandse surf dudes

Het strand is voor Jeroen Coppens niet alleen zijn natuurlijke habitat, maar óók zijn kantoor. In 2018 richtte Coppens samen met vier andere surfliefhebbers SRFACE Wetsuits op, het eerste Nederlandse direct-to-consumer wetsuitmerk. De ambities van het jonge merk, waarvan de medewerkers vaak op locatie werken, worden realiteit met ondersteuning van 5G, AR en VR.

FFtF: Hoe rebellerende tech-nerds groot werden in bitcoin

In 2011 kwam een groepje schoolvrienden samen. Wat ze gemeen hadden? Een gedeelde pubertijd, maar ook een onuitputtelijke interesse in techniek, wiskunde en economische vraagstukken. Dat, in combinatie met een flinke dosis ambitie, was de perfecte voedingsbodem voor het eerste Nederlandse bitcoinbedrijf Bitonic. Tien jaar na de oprichting blikken we met Bitonic-strateeg Daan Kleiman terug en vooruit; want waar ligt de toekomst van Bitonic? Hoe wendbaar zijn ze in een markt die nog zo jong is, zo onvoorspelbaar en zo speculatief? Oftewel: Hoe Fit For the Future is Bitonic?

FFtF: de keuzes van het ‘merk’ Kelly Weekers

Je hebt ondernemers die merken bouwen waar je u tegen zegt, vernieuwende community’s uit de grond stampen en de meest innovatieve producten in de schappen schoppen. Maar wat nou als je zélf het merk bent? Als je zélf het gezicht bent en de naam draagt van een merk dat iedereen kent? We vroegen het aan Kelly Weekers: schrijfster, Insta-queen, business & lifestyle coach en psycholoog. Hoe strategisch, commercieel en smart zit haar merk in elkaar? Oftewel: Hoe Fit For the Future is Kelly Weekers?