Overslaan en ga naar inhoud
MKB (5-250 medewerkers)
MKB (5-250 medewerkers)
Grootzakelijk (250+ medewerkers)
Grootzakelijk (250+ medewerkers)

Klantcontactcentrum

Wie klanten áltijd te woord kan staan, kan de wereld voor zich winnen.

Klantcontactdiensten van nu

Hoe u klanten te woord staat, beïnvloedt de indruk van uw gehele organisatie.

Met een professioneel klantcontactcentrum kunt u zich écht onderscheiden op klantbeleving en voldoen aan de behoeften van de veeleisende klant van tegenwoordig. Vodafone Business helpt u hier graag bij!

Marktleider contactcenters

Wij zijn de marktleider van Nederland in facilitaire callcenters met de meeste 0800/0900-nummers en het meest uitgebreide aanbod van klantcontact-faciliteiten.

Op maat voor uw bedrijf

Onze oplossingen zijn gebaseerd op de nieuwste technologieën en flexibel aan te passen aan uw behoeften. Zo wordt er altijd ingespeeld op uw beschikbaarheid.

Bereikbaarheid gegarandeerd

Ons netwerk is redundant uitgevoerd: als het netwerk door storing zou uitvallen, schakelt het over naar een back-up verbinding en blijft het functioneren.

Een klantcontactcentrum dat werkt

De meeste professionele klantcontactcentra werken met een servicenummer. Dat is een specifiek nummer voor telefonische service. Bij Vodafone Business noemen we deze servicenummers onze Contact Center Services (CCS).

090X

Het tarief voor een 090X-nummer bepaalt u zelf: tot € 1 per minuut en tot € 1,60 per gesprek. Deze vergoeding betalen we aan u uit.

0800

Een gratis 0800-nummer nodigt uit om telefonisch contact op te nemen. Ideaal wanneer u eenvoudig bereikbaar wenst te zijn.

088

Handig voor bedrijven met meerdere afdelingen en/of vestigingen in het land. De beller betaalt nooit meer dan het lokale tarief.

Geografisch

Een lokaal netnummer voor elke stad, dat oogt als een vast nummer en overal naar door te schakelen is. Klanten bellen tegen lokaal tarief.

Aanvullende klantcontactdiensten

Maximaliseer uw klantenservice met onze uitgebreide klantcontactoplossingen.

Deze klantcontactdiensten zijn ontworpen om uw bedrijf te ondersteunen bij het leveren van uitzonderlijke klantenservice, ongeacht het kanaal of de locatie.

Storm

Omnichannel cloud contact center voor klantcontact via diverse kanalen

 Veilige integratie met talloze applicaties
  Geautomatiseerde contactflows
 Faciliteert locatieonafhankelijk werken

Anywhere 365

Omnichannel communicatie-oplossing met volledige integratie

 Naadloze koppeling CRM-systemen
  Eenvoudig schakelen tussen kanalen
 Alle communicatie in 1 app: Teams

Een krachtige telefooncentrale in de cloud, altijd op- en afschaalbaar

 Vast nummer op mobiel
  Eenvoudig beheer
 Geen hoge investeringen

Avaya

Bedrijfstelefonie-oplossing én omnichannel klantcontactcenter oplossing

 Lokale opslag naar regelgeving
  Contactcenter + telefonie in 1 portal
 Naadloze vast-mobiel integratie

Ontdek bellen en spraakfuncties in Microsoft Teams

 Bellen naar vast en mobiel met Teams
 Vast nummer voor alle gebruikers
 Altijd in bedrijf met Emergency Routing

Profiteer van persoonlijk advies

Elke organisatie heeft eigen behoeften en uitdagingen. Wat uw vragen rondom klantcontact ook zijn: onze experts staan klaar om u te voorzien van advies op maat. 

IoT e-book

Wie z'n klanten echt kent, kan excelleren

Download ons e-book en ontdek:

 6 niet te missen inzichten
 Trends en cijfers over klantcontact
 Wat een klantcontactcenter oplevert

Trends en tips over klantcontact

Wat zijn de trends op het gebied van klantcontact? Wat zijn de ervaringen van andere organisaties? Dat, en nog veel meer, leest u op V-Hub.

Waar KwikFit vroeger alle telefoontjes, online afspraken en e-mails afzonderlijk oppakte, gebeurt dat nu binnen één geïntegreerd platform.

Rogier Beckers, Lead Operational Analytics - Customer Service bij VodafoneZiggo, bespreekt hoe speech analytics en generatieve AI de klantervaring en processen verbeteren.

Hoe komt u erachter of uw klantervaring goed is? En hoe kunt u daarop sturen? Wij geven u tips en richtlijnen.

Bezoek ons Experience Center

In een interactieve workshop duiken we - samen met u - in de kansen van digitalisering voor uw organisatie. 

Veelgestelde vragen over klantcontact

Een klantcontactcentrum, ook wel contact center genoemd, speelt een essentiële rol in de bedrijfsactiviteiten van veel ondernemingen. Het richt zich op het regelen van interacties met klanten via verschillende manieren van communiceren. In een klantcontactcentrum werken speciaal getrainde mensen, genaamd klantenservicemedewerkers, die inkomende en uitgaande communicatie beheren. Hierbij kunt u denken aan telefoongesprekken, e-mails, chats en andere manieren van communiceren.

Wilt u hulp bij het opzetten van een klantcontactcentrum voor uw onderneming? Ons team staat klaar om effectieve klantcontactdiensten te implementeren die passen bij uw specifieke behoeften. Vraag vandaag nog een gratis adviesgesprek aan.

Bij het opzetten van uw klantcontactcentrum is het cruciaal om te focussen op het optimaliseren van de klantervaring om zo uw onderneming te kunnen onderscheiden.

Een professioneel klantcontactcentrum, ondersteund door geavanceerde technologieën zoals de omnichannel cloud contact center-oplossing Storm®, zorgt voor een vlotte en efficiënte communicatie met uw klanten. Door gebruik te maken van bedrijfstelefonieoplossingen zoals Avaya kunt u niet alleen telefonische interacties beheren, maar ook profiteren van naadloze vast-mobiel integratie. Daarnaast maken omnichannel communicatieoplossingen zoals Anywhere 365 volledige integratie mogelijk. Denk bijvoorbeeld aan koppelingen met CRM-systemen en platforms zoals Teams.

Het is deze combinatie van geavanceerde technologie en toegewijd personeel die de basis vormt voor een succesvol klantcontactcentrum, waarbij uw klanten snel, persoonlijk en effectief worden bediend. Wilt u persoonlijk advies over het inzetten van de juiste klantcontactdiensten voor uw klantcontactcentrum? Bespreek dan vrijblijvend de mogelijkheden met één van onze professionals.

Omnichannel klantcontactdiensten integreren verschillende communicatiekanalen (telefoon, e-mail, chat, social media) in één platform, waardoor klanten een naadloze en consistente ervaring krijgen. Ongeacht het kanaal dat ze kiezen. Dit verhoogt de klanttevredenheid en verbetert de efficiëntie van uw klantcontactcentrum.

Staat uw vraag er niet tussen? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen

Blijf altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf altijd up-to-date met de laatste trends en nieuws in digitale technologie.